Neden böyle bir bölüm yazmışım bilmiyorum ama uzun zamandır taslaktaydı bdhdhdf
Arkadaşlar benim okul başladı aslında kurs. İşte anlayacağınız sürekli bölüm gelemeyecek artık, alabildiğim sürece atacağım ;(
Yeni bir hayat için geldiğin Mystic Falls'da kendine ev arıyordun. Klaus ile boşanmanızın ardından New Orleans'da kalmak istemiyordun.
Emlakçının gösterdiği küçük, esyalı, kiralık evi tutmuş ve parayı da peşin ödemiştin."Merhaba, ben Damon Salvatore. Hemen yandaki evde oturuyorum. Yıllardır boş olan eve birinin daha doğrusu sizin gibi birinin taşındığını görünce selam vereyim dedim."
Uzattığı elini tutup sıktın. Yüzüne gülümseme takınmıştın.
"Merhaba, ben de S/A. Tanıştığıma memnun oldum."
"Ben de, S/A ama sanki adını daha önce duymuştum."
"Ah tabi! Bir aralar Mikaelson soyadını taşıyordum belki ondandır."
Damon'ın yüzündeki dehşet ifadesini görünce gülmemek için kendini zorladın.
"Sen Klaus'un eşiydin, değil mi?"
"Eski eşi."
"Seninle oturup uzun uzadıya konuşmayı çok isterim, S/A. Akşam yedide seni evinden alsam ve bir şeyler içsek? Uygunsa tabi."
"Burada tanıştığım ilk kişiyle akşam bir şeyler içmek. Hımm...Kulağa tehlikeli ve hoş geliyor."
Yüzüne yerleştirdiği yamuk gülüşle ne kadar tatlı diye düşündün.
Akşam yedide hazırdın ve Damon da tam zamanında kapının önündeydi. Kapıyı açtığında seni baştan aşağı süzmüş ve elini öpmüştü nazikçe.
"Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkürler, Damon. Gidelim mi?"
Uzattığı koluna girdin. Birlikte arabasına bindiniz ve sizi bir bara getirdi. Etrafı incelerken içeri girmeniz gerektiğinde elini beline yerleştirmiş, ilerlemeni sağlamıştı. Barın önüne oturduğunuzda kendisine Bourbon sipariş etmişti, bu gece ona uymaya karar verdin.
"Özel değilse eğer Klaus ile neden ayrıldığınızı sorabilir miyim?"
Burukça gülümsedin. İşaret parmağınla kadehin ağzında daireler çizerken konuştun.
"Bir ara buraya gelmişti hatırlıyorsan."
"Unutmak ne mümkün!"
"Doğrudur, neyse işte beni aldatmış. Hayley denen bir kızla, kurt kendisi."
"Onu da hatırlıyorum."
"Kız geldiğinde hamileydi. Anlayacağın baya kötü bir dönem geçirdim ve ayrıldık. Çocuğuyla ona iyi günler dilemekten başka yapabilecek bir şeyim yok. Zaten ben de vampirim, ona hiçbir zaman çocuk veremezdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
Fiksi PenggemarMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...