İnsanlığı Kapatmak

1.3K 89 16
                                    


Damon, insanlığını kapatmıştı ve bunların hepsi beyninin içine giren siren yüzündendi. Sonradan öğrendiğine göre Enzo da yanındaydı.

Damon bugün onlarca kişiyi öldürmüştü. Siz onu bulmaya çalıştıkça o bir şekilde ortadan kayboluyordu. Artık sen de çok yorulmuştun. Onun yanında olamamak seni yiyip bitiriyordu.

En son görüldüğü barın arka kapısındaki çıkışında yere oturdun. Dizlerini kendine çekip başını gizledin. Gözlerin dolmuştu. Birinin varlığını hissetmiştin ama bunu umursamamıştın.

"Benim, Damon. Hani şu sevdiğin kötü vampir."

Onun sesiyle kafanı kaldırdın ve aynı hızla ayağa fırladın. Yüzüne bir gülümseme yayıldı. Ona sarılacağın sırada geri çekilince ellerin havada kalmıştı. Yüzündeki hayal kırıklığını gizleyemediğini biliyordun ama onun da umrundaymış gibi görünmüyordu.

"Fiziksel temas kurmasak iyi olur."

"Damon, evine geri dön. Her şey iyi olacak, ben senin yanındayım. Bunu birlikte atlatabiliriz. Lütfen..."

"Maalesef, S/A

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Maalesef, S/A. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. O kadar insan öldürdüm ve bunu yaparken zevk alıyorum. Bunlar sana göre değil. Artık benim peşimi bırakmanızı istiyorum. Stefan ı  da söyle bunu."

"Bu kadar mı yani? Bunlar son sözlerimiz mi? Hayır, seni bırakmayacağım."

"Evet, bırakacaksın. ANLADIN MI?"

Sonunda bağırmıştı. Zaten dolu olan gözlerinden aşağı yaşlar dökülmeye başlamıştı. Sen yıkılırken o bunu umursamıyordu. Son kez gözlerinin içine bakıp ortadan kaybolmuştu.

Ama aslında gerçek şuydu: Damon ne kadar insanlığını kapatmış ve Sybil in istediklerini yapsa da sana karşı olan hisleri kendini tam olarak kaybetmesini engelliyordu. Ve bu da onun tek kurtuluşuydu.

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin