BadAss

519 56 56
                                    

Medyayı izleyip moda girmenizi istiyorum çünkü bu şarkı tamamen Damon'ı anlatıyor.
Son olarak medyayı izleyin dbhddh

Mystic Falls'da sıradan bir gündü belki ama senin için öyle değildi. Dünyayı gezip birçok yeri birbirine kattıktan sonra Mystic Falls'a geri dönmen buranın sakinlerini pek memnun etmemişti. Çünkü gittiğin yerlerin başına türlü belalar açıyordun.

Şimdi ise Mystic Grill'de gözüne kestirdiğin esmer çocukla sarışın sevgilisinin bardan çıkmasını bekliyor ve onlar çıkar çıkmaz ikisini tenhada sıkıştırmayı planlıyordun. Sonunda bardan çıktılarında yüzündeki gülümsemeyle birlikte sen de bardan ayrıldın.

"Lütfen bana yardım edin!"-sen

"Iyi misiniz?"

"Neyiniz var?"

İkilinin dikkatini çekmiştin yani yaralı taktiğin işe yaramıştı.

"Ölesiye açım, çifte kumrular."-sen

Ağlamaklı yüz ifaden anında yerini kötü bir gülümsemeye bıraktığında ne olduğunu bile anlayamadan iki genci de telkin etmiştin. Elinle erkek olanın yüzünü kavradın ve sağa sola çevirerek inceledin.

"Önce sen, yakışıklı."-sen

Esmer çocuğun boynuna dişlerini geçirdiğinde kanını sömürmeye başlamıştın. Onunla işin bittiğinde bir kenara fırlattın ve sana ağlayarak yalvaran sarışına döndün. Kızın gözyaşlarını silerken yüzüne yapmacık üzgün bir ifade yerleştirdin.

"Aw! Tatlım, ağlama ama! Böyle yapınca daha tatlı oluyorsun. Seni o kadar çabuk öldürmek istemiyorum."-sen

Kızın etrafında dolaşırken kanının kokusu seni büyülüyordu.

"Kan grubun ne senin bakayım?"-sen

"0 Rh pozitif! Bunu anlayamaman çok garip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"0 Rh pozitif! Bunu anlayamaman çok garip."-D

Karşında siyah deri ceketiyle duran Damon'ı hemen tanıdın. Onu çoğu kişi gibi sen de tanıyordun tabiki de.

"Oo kimler buradaymış? Damon Salvatore! Önceden söyleyeyim, yemeğimi paylaşmayı sevmem. Eğer niyetin buysa kendine başkalarını bul."-sen

"Güzel, ortak bir yönümüz var demek. Ben de yemeğimi paylaşmayı sevmem."-D

"Bekle, benim kızda gözün yoktur umarım."-sen

"Yok, benim gözüme daha çok sen takıldın."-D

Kızı kenara ittin ve topuklularının zeminde çıkardığı tok seslerle beraber Damon'a ilerledin. Yanına gidip elinin tersiyle yanağını okşadın.

"Damon Salvatore, benimle ilgileniyor. Yanlış mı anladım yoksa?"-sen

"Daha çok suç ortağı arıyorum diyelim ve sen kızım, mükemmel bir adaysın."-D

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin