Stefan a kazıkları bulmasında yardımcı oldun ve kendine de bir tane ayırdın. Mahçup bir şekilde ona baktın."Stefan ben günlüğünü okudum, özür dilerim."
"Sorun değil, S/A. Artık gerçekleri az çok kavradın mı?"
"E-evet."
"Sana zarar vermeyiz, korkma."
"Biliyorum, korkmuyorum."
Stefan, tebessüm edip arkadaşlarının yanına geçti.
C- "Gidelim, hadi!"
Onlar önden çıkarken Damon koluna girdi.
"Benim arabamla gel."
"Oraya mı geleceğim?"
"Hatırlarsan bir anlaşma yaptık."
Kulağına eğildi ve hafifçe üfledi. Sen ürperirken fısıldadı.
"Her şeyi yakından görme fırsatın varken değerlendir."
Aranıza biraz mesafe koyup devam etti.
"Alaric size demiyor mu uygulamalı öğretim daha iyidir?"
Birbirine bastırmış olduğun dudaklarından bir kıkırtı firar etti. Damon, gülüşüne takıldı bir süre ve gözleri dudaklarında gezindi. Arabaya bindiğinizde Alaric 'in kazıklarından birini kucağına yerleştirdin. Damon, arabayı çalıştırırken işaret parmağıyla kazığı işaret etti.
"Şunun ucunu çevirirsen sevinirim."
"Ah, tabi!"
Kısa bir araba yolculuğunun ardından geleceğiniz yere vardınız. Daha önce görmediğin bir yerdi ve bayağı büyüktü. Depoyu andırıyordu. Öndeki arabadan Stefan, Caroline ve Bonnie çoktan çıkmış plan yapıyorlardı.
S- "Katherine 'ın elinde Elena var ve amacı ne bilmiyoruz."
B- "Bence içeride kendi ordusu olabilir."
C- "Gidip kızımızı kurtaralım Artık."
Yanlarında bir araba durmuştu. Arabayı hemen tanıdın. Arabadan inen adam seni görünce şaşkınlığını gizleyemedi.
A- "S/A!"
"Bay Saltzman!"
Onu taklit ettiğinde Alaric şaşkınlık modundan çıktı. Soruyu daha çok Damon a sorar gibiydi.
A- "Ne işin var senin burada?"
"Projem için yerinde araştırma yapıyorum."
Damon, Alaric e döndü.
"Ben tavsiye ettim, bir de birkaç bir şey anlattım. Şimdi de anlatmaya devam edeceğim. Senin yerine ben olsaymışım öğretmen daha iyi olurmuş."
A- "Ona dikkat et."
"Merak etme, emin ellerde."
Hocanın inanmayan bakışları Damon ı buldu. Bildiğin kadarıyla Damon umursamaz, çapkın, zevk düşkünü olan Salvatore'du. Stefan'ın aksine...Onun yanında güvende olacak mıydın? Hayır ama ondan başka çaren de yoktu. Öndeki dörtlü içeri girdiğinde sen ve Damon da girdiniz. Önünüze çıkan bir vampir Bonnie 'nin büyüsüne kurban gitti. Damon, elini tuttu ve anlatmaya başladı.
"BonBon, bizim fedakar büyücümüzdür. Cadı işte...Stefan, Caroline ve ben de vampiriz."
Her adımda birine rastlıyordunuz ve önden ilerleyenlerin mücadelesini görebiliyordun.
"Alaric de süper vampir avcımız ama bizimle arkadaştır, çaktırma."
Alaric 'in elindeki aleti ne kadar iyi kullandığını fark ettin. Böylece elindeki kazığı sıktın. Damon, tuttuğu elini çekiştirdi ve seni duvarın arkasına ittirdi. İki vampirin işini bitirmişti. Ağzından damlayan kanın seni korkutacağını düşünmüştü ama sen cebinden çıkardığın mendille ağzının kenarını silmeye başladın. Yakınlığınızın farkında değildin ama Damon, bundan etkilenmiş gibiydi. Elini tuttuğunda silmeyi bıraktın ve gözlerine baktın. Onun arkasında hissettiğin hareketlilikle elindeki kazığı fırlattın, birinin yere düştüğünü gördün. Damon, arkasına bir göz atıp sana teşekkür etti. Tekrardan elini kavradığında gözden kaybolan dörtlüyü aramaya başladınız. Aklına gelen soruyu yönelttin.
"Katherine, nasıl biri?"
"Katherine...Görüp görebileceğin en kötü sürtük. Bir zamanlar nasıl ona bu kadar bağlandım bilemiyorum. Aynı zamanda Elena 'nın görsel ikizi. Birbirlerinin aynıları fakat karakterleri farklı."
"Ilginç."
Elini çekince Damon 'ın durmasını sağladın. Sana tek kaşını kaldırıp baktı.
"Elena ile de sevgili değil miydin?"
"Evet ama ayrıldık. O ve ben, başından beri olmaması gereken bir ilişkiydi."
"Yeni bir ilişki istemiyor musun?"
"Bu bir çıkma teklifi miydi?"
"Ne? Hayır!"
(Gifin tatlışlığı😍)
Damon, tepkine gülerken önünden yürümeye başladın. Karşına çıkan vampirle donakaldın. Kazığını arkada bırakmıştın.
"D-Damon!"
"S/A, kaç!"
Arkana baktığında üç vampirle boğuştuğunu görünce arkaya doğru koşmaya başladın. Önün aynı vampir tarafından kesilince etrafına baktın ama lehine bir şey yoktu. Vampir seni yakaladığında kurtulmaya çalıştın ama debelenmelerin bir işe yaramıyordu. Dişlerini boynuna geçirmeye hazırlanırken yanında bir boşluk hissettin. Damon, yetişmişti.
"İyi misin?"
"Evet, teşekkür ederim."
"Katherine ve Elena 'yı boşver. Gel seni buradan çıkaralım."
Seni kucaklamasıyla vampir hızıyla deponun çıkışına ulaştınız. Boynuna sıkı sıkı sarılmıştın ve bırakmak niyetinde değildin. Damon da yere oturup seni kucağından indirmedi. Dışarıdan biri bu pozisyonu kesinlikle yanlış anlardı. O da aklını okumuş gibi bunu dile getirdi.
"Biri bizi böyle görse sevgiliyiz sanar."
"Sen taktın ama bu sevgilik işine."
"Uzun zamandır bekarım."
Onu onun lafıyla vurmak istedin.
"Bu bir çıkma teklifi miydi?"
Gülünce sen de güldün. Belindeki elini sıklaştırdı.
"Ben dürüst biriyim, S/A. Evet öyleydi."
İkiniz de bekar ve genç(!)tiniz. Neden olmasındı? Onun gibi yamuk bir gülüş yerleştirdin yüzüne.
"Peki, Bay Salvatore. Teklifiniz kabul edildi."
Damon 'ın belindeki eli seni kendine iyice çektiğinde dudaklarınız birleşti. Dış dünyadan soyutlandınız ve depodaki arkadaşlarınızı unuttunuz.
Bir adet açık sözlü Damon sizindir.
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Devamı daha gelmez sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...