Evine döndüğünde kapının önünde bir kutu buldun. Kutunun üzerinde gördüğün K harfi Kai olduğunu belli ediyordu. Yan taraftaki büyük eve bir göz attın. Elena, kapıdan içeri giriyordu. Daha fazla kapıda dikilmeyip elinde kutuyla içeri girdin. Çantanı kenara bırakıp koltuğa oturdun ve kutuyu açtın. Yanılmamıştın, Kai 'dan gelmişti. Içinde onu terk ettiğinde yüzüne attığın yüzük vardı, sana aldığı yüzüktü bu. Eski anılar gözünde canlanırken gözlerin yaşarmıştı. Bunları göndererek kafanı karıştırmak istiyordu. Onun ruhunu biliyordun sen. Sinirle yüzüğü koltuğun üzerine fırlattın. Senin gibi sinirli olduğu belli olan biri kapını yumruklamaya başladığında dolan gözlerini kırpıp kapıyı açtın. Karşındaki kişi kalbinin teklemesini sağlamıştı. Umarım duymamıştır diye düşündün. Aklına adamın sinirli olduğu gelince merakla sordun."Ne oldu?"
"Senin o şerefsiz sevgilin-"
Sözünü keserek atladın.
"Eski sevgilim."
"Her neyse benim evime seninle benim birlikteliğim ile ilgili bir şeyler göndermiş. Ve bil bakalım bu kimin eline geçti?"
"Elena mı?"
"Aferin sana!"
"Bana neden kızıyorsun ki, ben ne yaptım?"
"Sizin saçma ilişkiniz yüzünden benimki bitemez. Gelip Elena 'ya doğruları anlat."
Söylediği şeylerin seni yaraladığı hakkında bir fikri yoktu. Kolundan tuttuğu gibi onun evindeydiniz. Gözlerine bakıp doğruları söylemeni istedi ama sen Elena 'ya bakıp sadece sustun. Elena da Damon a bağırdı.
"Yeni sevgilin ile sana mutluluklar, Damon. Ben gidiyorum. Yalandan yere beni burada beklettin."
"Elena, gitme. S/A da sana şimdi sana doğruları anlatacak, değil mi S/A?"
"B-ben üzgünüm."
Elena, daha fazla orada kalmamış ve gözden kaybolmuştu. Damon etrafına ateş saçarken ortamın seni germesinden neredeyse bayılacaktın.
"Neden konuşmadın?"
"Bilmiyorum."
"Ne demek bilmiyorum?"
"Yeter, tamam mı? Bir anda yatakta başka kızla yakaladığım adam karşıma çıkıyor ve hiçbir şey olmamış gibi benden tekrar onunla olmamı istiyor. Ona yıkılmadığımı göstermek için senden yardım istiyorum ve sen bana mucize bir şekilde yardım ediyorsun. Ben aslında onu hiç özlemediğimi fark ediyorum. Aslında...Başından beri ihtiyacım olan sensin, Kai değil. Senden hoşlanıyorum."
Damon, aldığı itirafla şaşkınca sana bakarken ondan gelecek cevabı bekliyordun.
"Sana istediğini veremem, S/A. Ben Elena 'yı seviyorum, senle ben diye bir şey olamaz."
Sad story...😒
Her zaman mutlu son olmaz, değil mi?
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
Fiksi PenggemarMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...