!Bebek!3

522 65 78
                                    

Doğuma hazır mısınız???
~Mama Salvatore

(Bu arada neden okunmalarım düştü çok üzüldüm ya)

Hamileğinin 9.ayına yeni girmiştin. Kocaman olan karnınla gezmekte zorlanmaya başlamıştın artık.

Damon elinde kreplerle odanıza geldiğinde ellerini çırpıp gülümsedin.

"Babacık bize krep yapmış. Oh mis gibi de koktu."

Damon kendi eliyle bir tanesi sana yedirdiğinde kendinden geçmiştin. Hamilelikte fazla kilo almıştın ama kafaya takmıyordun. Damon tabağı karnının üzerine koyduğunda gülümsedin ve onu öptün.

"Teşekkür ederim, aşkım."

"Sizin için her şeyi yaparım, biliyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sizin için her şeyi yaparım, biliyorsun."

"Biliyorum."

"S/A benim çıkmam lazım, başımızdan bela eksik olmadığı için malum."

"Dikkatli ol ama."

"Günün sonunda sana geri dönmüş olacağım."

Seni tekrardan öpmüş, göz kırpıp odadan çıkmıştı. İç çekip kreplerini yemeye devam etmiştin.

Odanda takılmaktan sıkıldığında yatağından destek alıp ayağa kalktın. Paytak paytak yürüyerek aşağı inerken karnına giren sancıyla durdun. Derin derin nefesler alarak geçmesini bekledin, işe yaradığında derin bir nefes daha alıp basamakları bitirdin. Salona geçip telefonunu aramaya koyuldun. Sonunda bulduğunda Damon'ı aradın, açmamıştı. Kasıklarına tekrardan giren sancıyla inledin. Bu sefer Caroline'ye aradın.

"Hey, mama! Nasılsın bakalım?"

Telefonda konuşamamış ama çığlık attığında Caroline bir şey olduğunu anlamıştı. Telefonu kapatıp Bonnie'yi aramıştı.

"Bonnie, S/A doğuruyor sanırım."

"Ne? Onun yanında olmalıyız hemen."

"Evet evet sen de Elena'yı ara o da gelsin."

"Tamam."

Evde yere uzanmışken elini karnının üzerinde gezdirdin. Bir ay önce Bonnie ile öğrendiğin büyüyü yapmaya karar verdin. Bebeği sakinleştirdiğine inanılan bu büyünün gerçekten de işe yaradığını gördün. En azından kızlar gelene kadar...

"Tanrım! Doğuruyor!"-C

"Ay ne kadar da tuhaf bir şey! Mal mısın kızım gel de yardım et."-E

Kızlar seni koltuğa yatırdıklarında Bonnie'nin çatala geçtiğini gördün.

"Doğum çoktan başlamış, hastaneye gidene kadar bebek ölür. Bunu bizim yapmamız lazım."-B

"YAPALIM O ZAMAN!"-sen

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin