🕵️‍♂️She must die!✋

656 42 30
                                    

"Kökenler de kim? Sen neden bahsediyorsun?"

"Bizler küçükken S/A ebeveynlerimiz bize hikayeler anlatırlardı. Bu hikayelerin bir iyi adamları bir de kötü adamları vardır her zaman bilirsin."

Onu yüzündeki anlamaz ifadeyle dinlerken o devam etti.

"Oradaki kötü adamlara inanır mısın?"

"Kai daha açık olur musun?"

Güldü ve bir anda ciddileşti.

"Yeterince açık değil mi, S/A? Bizler oradaki kötü adamlarız ve sende olan bir şey bizim dikkatimizi çekti, fazlasıyla."

Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordun.

"N-nasıl yani?"

Kai elindeki bıçakla üzerine gelirken istemsizce geriledin.

"Ne yapıyorsun Kai?"

"Sus!"

Sen daha fazla gidemeden kolundan tuttu ve kendine çekti seni.

"Sessiz ol, sadece küçük bir sıyrık olacak."

Ne olduğunu anlamadan tuttuğu kolunun avuç içine bir kesik attı. Acıyla dudağını ısırdığında gözünden birkaç damla yaş firar etmişti bile. Kanını bardağa akıtığında seni sımsıkı tutuyordu. Her an düşecek gibiydin çünkü. İşi bittiğinde elini kanına daldırdı. Ne yaptığına bir türlü anlam veremiyordun. Acaba delirmiş olabilir miydi? Belki de polisi aramalıydın.

Kai, elini kaldırdığında ışıkların yanıp söndüğünü fark ettin. Korkuyla lambaya baktın.

"Bu da ne?"

Kai, arkanda ve seni belinden tutuyorken kulağına eğildi.

"Biz buna büyü diyoruz, güzelim."

Sen yandan ona bakınca güldü ve elini şıklatmasıyla lambayı patlattı. Küçük bir çığlık attın. Gerisi karanlık...

Uyandığında yataktaydın ama senin yatağın değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyandığında yataktaydın ama senin yatağın değildi. Burası Kai 'nin eviydi. Yatakta onun kokusu vardı. Doğrulduğunda o da buradaydı. Aranızda tuhaf bir bakışma yaşandı.

"Az önce olanların bir rüya olduğunu söyle."

"Maalesef tatlım, her şey gerçekti."

Yaklaşık bir saat boyunca Kai kendisinin bir cadı olduğunu, yeryüzünde başka olağanüstülüklerin de olduğunu, bunlardan birinin de vampirler olduğundan bahsetmişti. Arada ikna olman için büyü yapıp durmuştu ki bu gerçekten inandırıcıydı. Dediğine göre bir yerden büyü çekmesi gerekiyordu.

"Benim evimde büyü yapmadan önce kanıma dokundun. O zaman..."

"Evet, senin kanının bu dünyada kimsede olmayan bir özelliği var."

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin