😑Ex bf💋

579 55 109
                                    

Geldim yaw Damon ile birlikte hem de....

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Iyi okumalar...

Not: Damon ile anlaşamıyorsunuz çünkü eski sevgilisiniz. (Niye ayrıldığınızı bilmiyorum, sadece biraz olaylı ayrılmışsınız kuşlar öyle söyledi.)

Elena'nın doğum günü partisi için Caroline hepinize birtakım görevler vermişti ve yemek işi seninle Damon'a kalmıştı. Bunu duyduğunda Caroline'ye seni bu işe katmaması için dil döksende üstün ikna yetenekleriyle seni susturmayı başarmıştı.

Eline telefonunu aldın ve istemeyerek de olsa Damon'ın numarasını çevirdin. Telefon beklediğinden daha hızlı açılmıştı.

"Ne var? Bir şey mi oldu?"

"Ne kadar naziksin ya öyle! Düzgün konuş benimle."

"S/A sadede gel artık."

Ofladın ve konuşmaya devam ettin.

"Sana geliyorum, işimiz var."

"Ne işimiz var? Yoksa-"

"Aklından saçma şeyler geçirme! Gelince anlatırım."

"Bu hiç normal bir şey gibi görünmüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu hiç normal bir şey gibi görünmüyor."

"Bazen çok boş yapıyorsun. Yo hayır bazen değil, her zaman."

Sözlerini bitirip telefonu onun yüzüne kapattın ve Salvatore malikanesine doğru yola çıktın. Kapıyı çaldığında içeriden Damon'ın sesini duydun.

"Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz."

Gözlerini devirdiğin sırada Damon kapıyı açmıştı.

"Belki gidersin sanmıştım."

Onu kenara itip içeri girdin. Ellerini beline koyup ona döndün ve Caroline'nin dediklerini birebir ona ilettin.

"Caroline bula bula beni mi buldu gerçekten?"

"Ben de aynısını düşünüyorum biliyor musun?"

"Olamaz, ilk defa aynı görüşteyiz. Dünyanın sonu falan mı geliyor?"

Ona dil çıkardın. Sana geri dönüş olarak meşhur gülüşünü bahşettiğinde gözlerini kaçırdın.

"Hadi işe koyulalım!"

"O zaman doğru mutfağa..."

Birlikte mutfağa girdiğinizde Damon iki önlükle beraber yanına geldi. Dibine kadar gelip birini kafandan geçirdiğinde ona fark ettirmeden güldün. Bunu yaparken saçını dağıtmıştı yanlışlıkla. Bunu fark edince de üstün körü saçlarını düzeltti. Onu izlemekle yetinirken eski günlerdeki haliniz geliyordu aklına sürekli. O da senin gözlerine dalmışken yine ilk kaçıran sen oldun.

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin