Call me!

866 68 6
                                    

Mystic Falls a stajerlik yapmak için gelmiştin. Şansına bu güzel kasaba çıkmıştı. Elindeki bavulları yeni evine taşımaya çalışıyordun.

"Ne koydum ben bunun içine ya!"

Stefan ve Damon da oradan geçerken tartışıyorlardı.

S: Kibar olmayı deneyebilirdin ama sen ve kibarlık yan yana hiç gelmiyor.

D: Birincisi o adam kibarlığımı hak etmiyordu. İkicisi de istersem senden daha kibar olurum, Stef.

S: Peki, o zaman şuradaki kıza bavulunu taşımasında yardım et de görelim.

D: Bunu sen istedin ama karşılığını alırım.

S: Anlaştık.

Bavulla kavga ederken arkandan gelen adam sana yamuk gülüşünü bahşetti. Sen de ona gülümsedin, gözlerini mavilerinden çekemedin. Elini tutup nazik bir öpücük kondurdu. Sen de utanarak önüne gelen saç tutamını kulağının arkasına attın.

D: Yardıma ihtiyacınız var gibi duruyor.

"Ah, evet. Yeni geldim de kasabaya, taşınmak zordur bilirsiniz."

D: Tabi, izin verin de bavullarınızı taşıyayım.

"Çok isterim."

D: Bu arada ben Damon Salvatore. Sizinki nedir, güzel bayan?

Stefan, Damon 'ı kaşları çatık bir şekilde izliyordu.

"Ben de S/A."

D: Ne güzel bir isim.

Iki koca bavulu zorlanmadan kaldıran adama baktın. Hem kibar hem de güçlü diye düşündün. Sen de diğer bavula yöneldin ama taşımaya çalışırken açıldı ve iç çamaşırların yere saçıldı.

"Kahretsin!"

Stefan, sırıttı.

S: İşte şimdi de kibar ol da görelim.

Yerdekileri toplamaya çalışırken Damon da eğildi. Eline siyah dantelli kilodunu aldı.

D: Güzel aynı zamanda da seksi, en sevdiğim.

Kızararak Damon 'ın elindekini alıp bavula sokuşturdun. Arkadan alkışlayarak gelen Stefan ile Damon, gözlerini senden çekip kardeşine baktı.

S: İşte buraya kadardı.

Damon 'ın küfür ettiğini duydun. İkisine de afallamış bir şekilde bakarken Damon eline bir kağıt tutuşturdu.

D: Ara beni bebeğim.

D: Ara beni bebeğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin