Dırıdırıdımm yeni bölüm geldiii.
Bu kıyağımı da unutmayın. Bir süre yb gelmez."Onu öyle bırakamayız, Damon."
Damon ve Stefan evden çıktıklarında arkalarından bakakaldın. Kesinlikle büyülenmiş gibiydiler. Sinirden gözlerin dolmuştu. Katherine'ye kurtarmalarına izin veremezdin. Koşarak arkalarından çıktın. Katherine'yi çoktan arabadan çıkarmışlardı bile. Tam onlara koşacağın sırada Damon'ın vurulduğunu gördün.
"Hayır hayır hayır"
Koşarak yanına gittin. Stefan abisini sarsıp duruyordu. Sen de saçlarını okşarken gözyaşlarını onun yüzüne akıtıyordun. Sana baktı, son kez.
"Lütfen beni bırakma."
Kısık sesinle konuşurken Stefan'ın hareketlendiğini ve tüfeği eline aldığını gördün ama karşıdaki adamlar ondan hızlı çıkmış ve onu da vurmuşlardı.
"Aman Tanrım! Stefan!"
Damon son nefesini verirken gözlerini kapattın ve Stefan'ın yanına gittin.
"Sen de gitme, Stefan."
Katherine'nin bir şey mırıldandığını duydun. Dönüp yüzüne tükürdüğünde haykırdın.
"Sevdiğim iki adamın ölümüne sebep olduğun için yemin ediyorum senin canını ben alacağım, Katherine."
"Hı elinden geleni ardına koyma, aptal kız."
Diğer adamlar gelip Katherine'yi götürdüklerinde sen ikisiyle baş başa kalmıştın. Ağacın altında sessizce ağlarken Damon'ın başı dizinin üzerindeydi. Stefan da az ilerideydi.
"Her şey çok farklı olabilirdi. Eğer beni sevseydin şu an ölü olmayacaktın."
Ağlamaktan yorgun düşüp uykuya teslim olduğun sırada duyduğun seslerle irkilerek gözünü açtın. Damon ve Stefan'ı karşında dikilirken gördüğünde gözlerin kocaman açılmıştı.
"Tanrım! Ben de mi öldüm?"
Damon ve Stefan aynı anda sana döndüler. Stefan'ın gözü dönmüş gibiydi, sana doğru geldi.
"S/A, bize yardım etmelisin."
"Biri bana önce ne olduğunu- Bir dakika siz yoksa- Tanrım!"
Bugün ne de çok Tanrı'yı andım diye düşünmeden edemedin.
"Bir şey olduğu yok, vampir falan olmak istemiyorum. Ölürüm daha iyi."
Damon'ın sözlerinin mantıklı olmasının yanında ölmesini istemiyordun.
"Olmaz, Damon. Tek ihtiyacımız olan kan. Ölmene izin vermiyorum."
Stefan'ın kararlı sesiyle ona baktın. Damon, kafasını iki yana sallayıp oradan uzaklaştığı sırada kafan karışmıştı.
"Ne yapacaksın?" diye sordun Stefan'a.
Stefan sana baktı.
"Biraz sonra yapacaklarım için senden çok ama çok özür diliyorum, S/A."
Sana doğru gelmeye başladı. Geriye doğru adımladın. Stefan seni tutup çektiğinde gözlerinin içine baktı.
"Şimdi senden, sana ne yaparsam yapayım ses çıkarmamanı istiyorum."
Vücudundaki mine sisteminden çıkalı birkaç saat olmuştu. O yüzden etki altına alındın kolayca. Stefan'ın sana yaklaşırken ki yüz ifadesi çok acıydı. Seni tutup Damon'ın yanına sürüklediğinde ona itaat etmekten başka bir seçeneğin yoktu. Damon bir sana bir de kardeşine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...