Damon ile 6 aydır sevgilisiniz ama sevgilin biraz fazla korumacı. Yine onun korumacı davranışları yüzünden kavga ettiğiniz sırada ikinizde bu sefer ileri gidersiniz.
"Ne demek dışarı çıkamazsın! Senin yüzünden eve tıkılıp kaldım, Damon."
"Anlamıyorsun, değil mi? Saatin kaç olduğundan haberin var mı senin! Mystic Falls da yaşıyoruz, dışarıda her şey olabilir bu saatte."
"Yalnız olmayacağım."
"Gidemezsin."
"Hayır, giderim. Bu seni ilgilendirmez."
"Ben senin sevgilinim yani ilgilendirir."
Sıkıntıyla nefes alırsın, mavi gözlere bakmaya çekinerek konuşursun.
"Bitti, artık hiçbir şeyim değilsin."
"Ne? Saçmalama!"
Onu itip kapıya ilerledin ama seni kapıyla arasına aldı.
"Seni kaybedemem."
"Bunun için çok geç, Damon."
Gözlerinin içine baktı, o muhteşem mavileriyle. Daha fazla orada kalırsan ikinizi de işkence olurdu. Gözlerini kaçırdın ve kapıyı açtın. Arkana bakmaktan korkarak evden ayrıldın. Bir süre yürüdün, aynı zamanda ağlıyordun da. Onu hâlâ deliler gibi seviyordun.
Damon, biraz yalnız kalmanı istemişti ama sana bir şey olmasına izin veremezdi. Arabaya atlayıp seni bulmaya çıktı. Sen de bulanıklaşan gözlerle daha fazla ilerleyemeyeceğini anladın. Nereye gideceğini de bilmiyordun gerçi. En yakınındaki ağaca tutundun. Arkandan gelen içki kokusu bela burada diye bağırıyordu. O yüzden arkana bakmadan oradan uzaklaşmaya başladın."Nereye gidiyorsun, bebeğim?"
"Hadi gel, biraz eğlenelim."
Ayak sesleriyle daha da hızlandın. Ta ki kolundan tutulup çekilene kadar... Adamdan kurtulmaya çalışırken bacak arasına tekme attın. Adam yerde kıvranırken arkadaşı sana tokat attı. Tokatın şiddetiyle yere düştün. Adamdan bir hamle daha beklerken karşı binaya uçtuğunu gördün. Tekme attığın adamın da kafası olması gereken yerde değildi. Damon, belinden tutup seni kaldırdı. Saçlarını geri itip yüzünün her tarafını inceledi ve gözleri gözlerinde takılı kaldı en son.
"Iyi misin?"
Başını salladın ama iyi değildin. O da bunu biliyordu. Onu kendine çekip sarıldın.
"İstediğin yeri söyle ben seni bırakayım. Tek başına gitme."
Ayrıldığınızda ona cevap verdin.
"Evimize gitmek istiyorum."
Söylediklerinle derin bir nefes aldı.
"Söz veriyorum, bundan sonra daha az koruyucu olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...