Gençler, uzun bir bölüm sizindir.
İyi okumalar😋En yakın kız arkadaşınla(adı x olsun) Mystic Falls'a taşınalı bir hafta olmuştu. İki katlı minik evinizi pırıl pırıl yapmıştınız ve eşyalarınızın çoğunu yerleştirmiştiniz. Hâlâ gelmeyen birkaç eşyanız vardı tabi.
Bu sabah kapınız çalınca x koşarak kapıyı açmaya gitmişti. Sen de mutfağın kapı arasından kimin geldiğine bakmak için kafanı uzatmıştın. Gelen kargocuydu ama yakışıklı bir kargocuydu. X in elinin ayağının dolandığını görebiliyordun.
"S/A siz misiniz?"
"Hayır ama burada beraber yaşıyoruz. Ben alabilirim."
"Tabi, buyrun kargonuz."
"Çok teşekkürler, Jeremy."
Göğsünün üzerindeki etiketten ismini okuduğunu anladın zeki arkadaşının.
"Sizin adınız nedir acaba?"
"X, adım x."
"Memnun oldum, x. Burada yenisiniz sanırım."
Bunu derken sana da bir bakış atmıştı. Çok da iyi gizlenememişsin demek ki. Sen söze girdin.
"Aynen öyle, Jeremy ve sanırım sen de buradaki ilk arkadaşımız oldun."
"Sizin gibi iki güzel hanımefendinin arkadaşı olmaktan gurur duyarım."
"Çok tatlısın."
X 'in dediğiyle ona bir çimdik attın. Yürümüyordu artık koşuyordu çünkü. O da kendine gelip acıyan kolunu sıvazlarken Jeremy güldü.
"Akşam meydanda bir festival olacak. Neredeyse bütün kasaba orada olur. Başkalarıyla tanışmak, kaynaşmak için güzel bir ortamdır. Bir plânınız yoksa sizi de orada görmek isterim. Hem belki bir şeyler içeriz, birbirimizi daha iyi tanırız."
Son cümleyi kesinlikle arkadaşına ithaf etmişti. Dediği festivale gitmeyi aklına koymuştun. Kesinlikle o festivale gidecektiniz çünkü neden olmasındı? Arkadaşın zaten dünden razıydı.
"Tamamdır, Jeremy. Orada olacağız, iyi günler."
Kapıyı kapatıp arkadaşınla birbirinize baktınız ve aynı anda konuştunuz.
"O festivale gidiyoruz."
"Sanırım aşık oldum."
Ikiniz de saçmalamanıza güldünüz ve yukarı odalarınıza koşup hazırlanmaya koyuldunuz.
Son olarak ikiniz birbirinizin saçını başını makyajını yapıp evi birbirine kattıktan sonra hazırdınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...