İlham perilerimi kaybettim sanırım.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen💛
İyi okumalar...Bir Damon'a bir de karşında duran gördükleri karşısında yıkılmış kıza baktın.
"Elena, biraz konuşalım mı?"
"Neyi konuşacağız? Karın gelince beni bir kenara atacağını mı?"
Şaşkınlığın artarken ortamın gerginliği herkesin yüzünden belli oluyordu. Yüzünü sabit tutmaya çalıştın.
"Stefan, Elena'yı buradan uzaklaştırır mısın?"
Stefan, sinirli kızla beraber evden ayrılırken az önce tanıştığın Bonnie de onlarla beraber evden çıktı. Şimdi yalnızdınız.
"Sanırım senin de bana anlatacakların var."
"Gel, otur."
Beraber ikili koltuğa oturdunuz. Elleriniz birbirine kenetli ve senin kucağındaydı. İlk olarak sen başladın. Nasıl vampir olduğunu, adadaki hayatını falan anlattın.
"Vampir kanı içmek zekice bir hareketmiş, karıcım."
Gülümsedin, aklına gelen diğer detayla yüzün düştü.
"Bir de bebeğimiz olacaktı ama...düştük yaptım."
Gözlerin kenetli ellerinizdeyken o sessizliğini koruyordu. Birden seni kendine çekip sarıldı.
"Üzgünüm, güzelim. Çok üzgünüm."
"Uzun zaman önceydi, üstesinden geldim."
Onun sana inanması için gülümsedin tekrardan. Onun senin çok iyi tanıdığını bile bile hem de. Böylece dolan gözlerini saklamak istedin ama onunkiler de seninkiler gibiyken bu biraz zordu. Konuyu değiştirmek istedin.
"Hadi sen anlat biraz da."
"Vampir olma hikayeme kadar ki kısmını biliyorsun zaten. Sonra seni bulmak için eve döndüğümde bana öldüğünü söylediler, Avrupa'ya geçen bir gemi batması sonucu. O an o kadar ağır geldi ki ölüm haberin. Ben o acıyla yaşamak istemedim ve insanlığımı kapattım. Duygularım yokken hayat daha iyiydi tabi, düşüncelerimden uzaklaşabiliyordum. Yaklaşık 1-2 ay öncesine kadar da öyleydi. Çok fazla ceset bıraktım arkamda, S/A. Masum insanları öldürdüm. Toparlanmam gerekiyordu ve Elena bana yardım etti."
Tepkini ölçmek için gözlerini bir an için bile senden ayırmıyordu. Ellerini anlıyorum dercesine yanağına götürdün onun.
"Geçti, her şey gibi. Artık iyisin bak. Elena'nın yardım etmesi iyi olmuş."
Damon, Elena yüzünden seni tekrardan kaybetmek istemiyordu.
"S/A, sen öldün zannettiğim için onunlaydım."
"Biliyorum, bebeğim. Hayatına devam etmişsin ne güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...