Helloooo en sevdiğiniz yazar geldi(çok şımarık bir yazar)😁😙
Wattpad neden sürekli hata veriyor çıldırmak üzereyim arkadaşlar 😡
Hadi hemen okumaya geçin ve oy verip yorum yapmayı da unutmayın lütfen.
İyi okumalar...
🥁Sana sarkıntılık yapan adamın üzerine yürürken buldun kendini.
"Az önce ne dedin sen?"
"Hangi birini diyeyim güzelim? O popodan mı bahsedeyim yoksa-"
Yumruğunu ona geçirdiğinde adam sendelemişti. Sen de o da senin gücüne şaşırsanızda onu sendeletmek baya hoşuna gitmişti. Diğer elinde de arabandan aldığın levyeyi tutuyordun.
"Wow! Bu sertti. Bayıldım."
"Bir tane daha ister misin?"
Yumruğunu tekrardan ona sallayacağın sırada elini havada yakalamıştı. Seni ittirdiğinde yere düştün. Üzerine doğru gelirken öfkeden kudurmak üzereydin. Ayağa fırladın ve elindeki levyeyi adamın kafasına geçirdin. Vuruşun o kadar sertti ki adam anında ölmüştü. Ne yaptığını fark ettiğinde korkuyla levyeyi yere fırlarttın.
"Hayır hayır...Tanrım! Naptım ben?"
"S/A! İyi misin?"
Sevgilin Damon sana doğru koşmuş ve kolları arasına almıştı.
"Onu öldürdüm, Damon."
"Hak etmiştir illaki."
"Damon! Öldürdüm diyorum. B-ben anlamadan oldu."
"Tamam, birtanem. Geçti, tamam mı? Yanında olmadığım için özür dilerim. İstersen unutmanı sağ- S/A!"
Acıyla inlediğinde Damon'ın gözleri korkuyla açılmıştı. Kendini Damon'dan uzaklaştırdın. Kemiklerinde hissettiğin acıyla nefesin kesilirken yere çöktün. Damon sana gelirken bağırdın.
"Damon! Yardım et!"
Damon senin yerden kalkmana yardım etmişti. Gözlerini kapatmış acının geçmesini beklerken Damon seni sakinleştirmeye ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Bana bak, S/A. Gözlerime bak."
Gözlerini açtığında Damon'ın şaşkınlığının iki kat arttığını gördün.
"Olamaz."
Ne demek istediğini anlamamıştın. Tek anladığın artık eskisi gibi olmadığındı. Kendini daha farklı ve güçlü hissediyordun.
"Gel seni eve götürelim."
"Peki o ne olacak?"
Yerdeki adama bakmadan konuştun ama Damon'ı neyi kastettiğini anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...