Ian ile tanışma

2.2K 120 21
                                    

Bu bölüm "Jokerin_Kankasi" tarafından yazılmıştır.😊😊😊
Teşekkürler katkıların için...

Amerika da başarılı bir oyunculuk fakültesinde okuyorsun. 3. yılındasın ve okulun ünü bayağı artmış durumda. Sen de burslu ogrencilerden bir tanesisin ve bir gun okula yapılacak bir kampanyaya Ian ISF(Ian Somerhalder fans) ekibi geliyor. Basit bir program düzenliyorlar. Sen de onunla görüşmek için deliriyorsun ama yapamıyorsun. Fakat pes etmek senin kitabında yok. Onu takip ediyorsun. Korumalarıyla koridorda yürüyor. Daha sonra telefonu çalıyor. Ekranda da "My love❤" yazıyor yani Nikki arıyor. Koridor gürültülü olduğundan yan sınıflardan birine giriyor. Şansına zemin kattasınız. Bahçe ye çıkıp gizlice pencereye tırmanıyorsun ama o sınıftan çıkmak üzere. Ani bir refleksle "Dur!" diye bağırıyorsun. Şaşırıyor ve arkasını dönüyor. Mavi gözleri sorgularcasına seni süzürken cebinden telefonunu çıkarıyorsun ve "Selfie?" diyorsun. Ilk başta sertçe baksa da daha sonra gülümsüyor ve kendi telefonunu çıkarıp senin rezil halini çekiyor ve instagrama yüklerken nickini soruyor, şaşırıyorsun. Telefona bakıyorsun. Açıklama kısmında ing. olarak "Kızlar  benim için kendinizi bu hale sokmayın." yazıyor. Fotoğrafta saçın başın karışmış, üstün de dağılmış durumda. Utanıyorsun ve yazmak istemiyorsun fakat bu fırsat bir kere gelir. Bu yüzden nickini yazıyorsun. Daha sonra anında üstünü düzeltiyorsun. Ona bir telefon daha geliyor. Gözlerini deviriyor ve açıyor telefonu. Sen onun konuşmasını bitirmesini bekliyorsun. Konuşması bitince telefonla uğraşmaya başlıyor. Yüzünden işin ciddi olduğu anlaşılıyor, canı feci sıkkın durumda. Sen de sırf onu güldürmek için komik oyunculuk yeteneklerini sergiliyorsun. O da gerçekten gülüyor ve gitmesi gerektiğini söyleyip çıkıyor. O an aklına  geliyor. IMZA ALMADIN!! Koşuyorsun ancak yetişemiyorsun ve kalabalık da olduğu için seni duymuyor. Akşam oluyor sen mutluluk ve üzüntü karışımı bir şekilde yatağa giriyorsun.
Aradan birkaç gün geçiyor ve sana instagramdan bir mesaj geliyor. Mesajın Ian Somerhalder dan geldiğini görünce kalbin deli gibi çarpıyor. Bir video göndermiş ve cevrimici yazıyor yazısı çıkıyor. O yazana kadar videoyu izliyorsun. Meğer seni o gün videoya çekiyormuş. Videoya bakınca aslında iyi rol yaptığını fark ediyorsun. Daha sonra mesaj geliyor.

"Sanırım yönetmen oyunculuğunu beğendi. Diziye konuk oyuncu olarak katılmaya ne dersin?😄"

O dizinin çekimlerinden sonra başka yerlerden de istek alıyorsun. Yani onun sayesinde artık ünlüsün. Ayrıca onun en yakın arkadaşısın ve çocuğu doğunca da senin adını veriyor.

Lütfen oy verin

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin