Helloooooo....Ben geldimmmmm...
Çünkü evdeyiz ve ben sıkıldım, yazmayı özledim yaw.
Umarım hâlâ buralardasınızdır. Neyse ki taslakta da hikayeler varmış baya, ablanız tedarikli.
Sizi özledim guys...
Iyi okumalar...Katherine'nin Mystic Falls'a dönmüş ve ortalığı karıştırdığını duymuştun. Ne kadar onunla muhattap olmak istemesen de ablan olduğundan onu yalnız bırakmak da içinden gelmiyordu.
Mystic Falls'a geldiğinde onu nerede bulacağını çok iyi biliyordun. Salvatore kardeşlerin yanında, şu meşhur kardeşler. 1864 senesi sen ve Katherine farklı diyarlardaydınız ama Katherine'nin yediği haltların hepsi kulağına gelmişti. Salvatorelerle tanışmak için can atıyordun.
Evlerini sora sora bulmuştun sonunda.Kapıyı açan kişiyle afallasanda bunun diğer görsel ikiz olduğunu anlaman uzun sürmemişti.
"Kime bakmıştınız?"-E
Ne kadar da benziyor diye geçirdin içinden yani dış görünüş olarak. Kim bilir belki içi de öyleydi.😋
"Salvatore kardeşler?"-sen
"Burası onların evi de siz kimsiniz?"-E
Ağzını açacağın sırada senin yerine konuşmayı seçen ablan içeriden baş göstermişti.
"Aa S/A! Çekil, Elena ve kızın içeri girmesine izin ver."-Kat
İçeriye adımladığında Katherine ile karşılaştın. Yüzündeki her zamanki şeytani ifadesi seni gördüğünde bile değişmemişti ama sana kocaman sarılmayı da ihmal etmemişti.
"Bu güzel hanımefendi de kim?"-D
Konuşan kişiye baktığında seni süzdüğünü fark ettin. Hemen onun arkasından gelen kumral da aynısını yapmıştı ama tek fark yüzündeki gülümsemeydi. Kendini tanıtma gereği duydun.
"Ben S/A Petrova ya da Pierce ne demek isterseniz."-sen
Katherine kolunu senin omzuna attığında tek kaşını kaldırmış, yaptığı harekete bir anlam veremiştin.
"Küçük kız kardeşim, beyler. Ne kadar da sevimli baksanıza!"-Kat
Katherine senin yanaklarını sıkarken ondan uzaklaştın.
"Napıyorsun sen? İyice kafayı yedin."-sen
"Bunu yeni mi anlıyorsun, küçük Petrova?"-D
Konuşana baktığında tekrardan ellerini göğsünde kavuşturmuştun.
"E söyle bakalım, enayi kardeşlerden hangisisin sen?"-sen
Odadaki herkes gülerken konuştuğun kardeş ciddiyeti bulan ilk kişiydi.
"Madem maziden haberin var, haklısın doğrusu. Ben Damon, kötü olan. Bu da Stefan, daha iyi olan."-D
"Memnun oldum, Salvatore kardeşler."-sen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...