...Flashback...Lisenin en iyi öğrencisi olarak insanların gözünde bir inektin. Hedefin doktor olmaktı her zaman. Etrafındaki kızlar senin bir robot olduğunu düşünüyorlardı, kimseden hoşlanmadığını, kimseye aşık olmadığını... Oysaki senin de hoşlandığın biri vardı, okulun psikopat çocuğu İan.
Neden onu sevdiğini bilmiyordun. Siz ayrı dünyaların insanlarıydınız. Belki de dün sana asılan çocuktan seni koruduğu için böyle hissediyordun. Sana gülümsediğini görmüştün.
Bir sonraki karşılaşmanız okulun yaptığı yıl sonu partisinde olmuştu. Sesten gürültüden uzaklaşmak için sahile indiğinde onu görmüştün. O da seni fark etmişti. Eliyle sana gel işareti yapınca yanına gidiyorsun ve oturuyorsun.
İçtiği her haliyle belliydi. Sana yaklaşımı bir yerden sonra tuhaflaşmaya başlamıştı. Eli ilk önce yanağına sonra aşağıya doğru kaymaya başlamıştı.
"Ian, lütfen. Iyi değilsin."
"Ben gayet iyiyim güzelim ama sen benim olunca daha iyi olacağım."
Sen geriye doğru giderken o senin üzerine geliyordu. Kaçmaya çalışınca üzerine çıkmıştı. Eline geçen taşı kafasına indirmeseydin o gece çok farklı şeyler olacaktı. Bu olayın şokundan çıkamamıştın ve liseni terk etmiştin.
Günümüz....
"....Sana kendimi affettirmek istiyorum."
"Ben de evimden gitmeni istiyorum."
Artık daha sakindin. O ise gerilmiş gibiydi. Bir süre gözlerinin içine baktı.
"Ben... özür dilerim, S/A. Sana bunu yapmamalıydım. Seni diğerleri gibi görmemeliydim."
Sendeleyip dizlerinin üstüne çökünce kaçırdığın gözlerin onun üzerinde toplandı. Koşup yanında aldın soluğu.
"Hey, İan!"
Gözleri kapanmıştı. Uyanmasını istiyordun. Evdeki ilk yardım çantanı getirip yarasına pansuman yaptın. Bir süre sonra uyanmıştı. Kollarından tutup seni kendine çekince bir anlık boşluğuna gelmişti.
"Liseyi neden terk ettin?"
"Bunu soruyor musun gerçekten?"
"Böyle bir şeye gerek yoktu, bana yaklaşmaman gerektiğini biliyordun."
"Uzaklaştım işte, sen neden buradasın?"
"Bu sefer de ben uzaklaşamadım."
(Uzun bakışmalar...)
"Seni ne kadar süredir takip ediyorum bilemezsin."
"Sen bir psikopatsın."
"Sen de bu psikopatın sevdiği kadınsın."
Oldu mu bölüm???
Yarın Ingilizce sınavım var...... ( yabancı dizi mi izlesem 😁😁😂😂😂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...