Bol gifli uzun bir yb geldiiiiii
Hemen okumaya geçin bakıyım.2 yıl sonra...
Mystic Falls'ta, Salvatorelerin aile mezarlığındaydın. Stefan ile bu durumu paylastığında Damon'ın burada kalmasını daha uygun bulmuştu, ona itiraz etmemiştin. Olanlardan kendini de suçlu tutuyordun.
Tabutunun başındayken saçlarıyla oynamaya başladın, daha sonra gün ışığı yüzüğüne baktın ve gözlerin tekrar yüzüne tırmandı usulca. Hava soğuktu, üzerindeki cekete daha çok sarıldın. Ürpermeye başladığın sırada gözlerini kapattın ve gözünün önünden geçenlere odaklandın. İstemsizce gülmeye başlamıştın, Damon'ın uyandığını görüyordun. Kollarında olduğunu hissedebiliyordun. Bunu iki yıl sonra ilk defa görmende bir iş olduğunu anlamıştın. Gözlerini açtığında Damon'ın sol yanağını öptün.
"Yakında o hasret kaldığım mavilerinle buluşacak gözlerim."
Tekrar gelen görülerle başın döndü ve düşmemek için tabuta dokundun. Biri, bir kadın, kumral bir kadın yanarak can veriyordu. Klaus'u gördün ağlarken, Elijah'ı da gördün. Görüntüler netleşmeye başlayınca kadının Hayley olduğunu gördün. Dehşetle gözlerini kırpıştırdın. Telefonundan Klaus'un numarasını çevirip açmasını bekledin. Açmayınca ikinci kez aradın. Bu sefer tam kapanmak üzereyken açtı.
"Şu an çok önemli bir i-"
"Hayley ölecek."
Pat diye söylediğin sözlerden sonra bir süre karşı taraftan ses gelmedi ve telefon yüzüne kapandı.
Kalbin heyecan ve korkuyla çarparken tabuta tutunan ellerinin üzerinde bir sıcaklık hissettin. Arkanı döndüğünde Damon'ın mavileriyle karşılaştın. Yüz ifaden anında değişirken boynuna atladın.
Tabuttan çıkmasına izin veremediğin için sen de şu an tabutun içindeydin. Onun üzerindeyken ellerini sana sarmıştı."Ben de seni özledim, güzelim ama artık bu tabuttan çıkmalıyım."
"Ah tabi!"
İlk sen, daha sonra da Damon çıktı. Tekrardan seni kollarının arasına aldığında nefesini kesip seni öpmeye başladı. 2 yıl sonra onu hissetmek o kadar iyi gelmişti ki bir an her şeyi unuttun.
Ayrıldığınızda belinden tutup seni etrafında döndürdü ve tekrar kendine çekti. Bedenleriniz birbirine değerken birbirinizi izliyordunuz."Seni gördüğüm ilk günden beri birbirimiz için yaratıldığımızı anlamıştım. Senden ayrı kalmak çok zordu, Damon."
Kafanı onun göğsüne gömdün.
"Benim için de öyle. Uyurken hep seni gördüm, tek odağım sendin. Gerçi hâlâ da öylesin, S/A Mikaelson. Bir Mikaelson'a gönlümü kaptıracağımı söyleseler gülüp geçerdim ama bak neredeyiz şimdi."
"Aynen öyle. Bir dahakine sana dediklerimi ciddiye alacaksın ve gelme dediysem gelmeyeceksin. Ya gerçekten ölseydin."
Ondan ayrılmış ve kaşlarını çatmıştın. Ellerini teslim olurmuş gibi kaldırdı. Daha sonra kalbinin üzerine koyup asker pozisyonu aldı.
"Söz, bir daha geleceği gören, melez sevgilimin sözünü dinleyeceğim."
"Güzel."
"Bunu sormak istemiyorum ama sormasam olmaz. Ben uyandığıma göre biri ölmüş olmalı. Kim o ölen kişi?"
"Hayley."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...