(Çok yaratıcı bir başlık)
Klasik bir okul gününün ardından evine doğru ilerliyordun. Özetle yurtdışında bir üniversitede istediğin bölümü okuyordun. Kendine küçük bir ev tutmuştun ve haftanın üç günü de bir kitapçıda çalışıyordun harçlığını çıkarmak için. Neyse bugün çalışman gerekmiyordu. Arkadaşların dışarıya çıkacaklardı ama içkili yerler sana göre değildi. Onları geri çevirmiştin.
Sokakta yürürken kaldığın apartman görüş açına girmişti. Apartmanın kapısını araladın ve geri kapatacağın sırada karşı kaldırımda biriyle göz göze geldin. 👇
(Damon ı sokakta hayal edin 🤷♀️)
Arada mesafe olmasına rağmen adamın masmavi gözlerinin parladığını görebiliyordun. Biraz da gülümsüyordu galiba. Aklına ilk gelen şey bir sapık katil olmasıydı. Hızlıca kapıyı kapatıp şansına sıfırda olan asansöre bindin. Dairen 10. kattaydı. Asansör durduğunda bir zamanlar boş olan karşı daireye birinin taşındığını gördün. Umarım iyi insanlardır diye düşünürken kapı açıldı ve sarışın bir adam çıktı evden.👇
Sana gülümseyince sen de ona gülümsedin.
"Merhaba, buraya yeni taşındım. Adım Klaus Mikaelson."
"Merhaba, ben de S/A ... Karşı komşunuzum. Hoş geldiniz."
"Teşekkür ederim."
Aranızda kısa bir sessizlik oldu. Adamın seni süzdüğünü hissediyordun. Azcık rahatsız olsan da adamın çekici olması bu duyguyu bastırıyordu.
"Şey bir şeye ihtiyacınız olursa buradayım."
Kendi daireni gösterek dediğin şeylere güldü. Koca adamın sana neden ihtiyacı olsundu ki? Vedalaştınız ve evine girdin. Üzerini değiştirdin. Pek bir iştahın olmadığı için kendine sandviç hazırladın ve televizyonun karşısına geçtin. Kanallarda bir şey bulamayınca okuldan bir arkadaşının önerdiği fantastik filmi açtın. Vampirlerle ilgiliydi. Hadi ama vampir filmi mi izliyordu? Kim vampirlere inanırdı ki????????
Filme dalmışken telefonuna bildirim gelince filmi durdurdun. Mesaj okulda tanıştığın yakın arkadaşlarından birindendi. 👇
Gönderen: Kai Parker (nasıl kaydetmek isterseniz yazabilirsiniz yorumlara)
"Sen yoktun hiç eğlenemedik, güzellik. Bir dahakine seni peşimden sürükleyeceğim."
Güldün ve ona geri mesaj attın.
"Çok beklersin, Parker. Umarım sarhoş olmamışsındır. Yarın başım ağrıyor diye ağlamanı istemiyorum."
Telefonu bıraktın. Kai 'yı severdin. Arkadaşca mı yoksa daha fazlası var mıydı sen de bilmiyordun.
Filmin sonlarına doğru kadın çığlık atınca sen de istemsizce çığlığı bastın. O sırada kapı da çalınca ödün patlamıştı. Elindeki mısırı bırakıp kapıya ilerledin. Dürbünden baktın, çekici yan komşundu. Kapıyı açtın.
"Merhaba?"
"Ben çığlığını duydum, sana bir şey oldu sandım."
"He şey bir arkadaşımın önerdiği bir film vardı da onu izliyordum. Vampirlerle ilgili. Tavsiye etmem."
Klaus gülünce onun gülüşüne takıldın. Güzel gülüyordu.
"Vampirlere inanmıyor musun?"
"Sen inanıyor musun yoksa?"
Onun sorusuna soruyla cevap vermiştin. Gülümsemesi durdu.
"İnanmanı tavsiye ederim."
Sen ona anlamayan gözlerle bakınca iyi geceler dileyip evine girdi.
"Şaka yapıyor herhalde."
Kendi kendine söylenip eve girdin.
Ben bu başlangıçtan bir hikaye çıkarırım sanırım ama siz de bana yardım ediyorsunuz. Hiçbirinizi kırmak istemiyorum. Üç karakteri birden soktum hikayeye. Ayy ben niye heyecanlandım?
Seviliyorsunuz, oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
ФанфикMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...