Değişik bir bölüm

929 67 17
                                    

Sabah uyandığında yabancı bir yatakta olduğunu fark edince hemen doğruldun. Ayrıca çıplak olman da dün gece pek iyi şeyler olmadığını gösteriyordu. Elini yan tarafa attığında birinin koluna çarpınca istemsiz küçük bir çığlık attın. Kim olduğuna baktığında eski sevgilin Damon ı gördün. Bir ay önce ayrılmıştınız ama o senden hiç vazgeçmemişti. Tabi sen de hala onu seviyorsun. Dün gece de barda karşılaştığınızı hatırladın. Sonrasını hatırlayamıyordun. Ağrıyan başını tutup battaniyeyi iyice kendine sardın. Tam kalkacakken Damon battaniyenin ucunu tuttu ve tekrardan yatağa oturmanı sağladı.

"Günaydın, sevgilim."

"Günaydın, Damon ama biz artık sevgili değiliz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Günaydın, Damon ama biz artık sevgili değiliz."

"Dün gece bana seni seviyorum derken pek mutluydun ama."

Dün gece yaşananlar kare kare aklına gelirken yanakların kıpkırmızı oluyordu. Damon, uzanıp yanaklarına ve dudağına öptükten sonra yataktan kalktı. Sen de daha fazla kızarmamak için ayağa kalktın. O da kalkıp yanına geldi. Elini tutunca gözleriniz birleşti.

"S/A, seni özledim. Her şeyini özledim. O yüzden bu ayrılık saçmalığına bir son verelim. Ben sensiz olmak istemiyorum."

"Ben de seni özledim, Damon. Sanırım artık bu ayrılığa son verebiliriz."

Damon, aldığı cevaptan tatmin olmuşçasına öptü seni. Ayrıldığınızda duşa girmek için hareketlendin. Gitmeden utangaçlığı bir kenara bırakıp Damon a seslendin.

"Aşkım, bana eşlik etmek ister misin?"

"Hiç sormayacaksın sandım."

Bu aralar bölümler biraz geç gelebilir bilginize.

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin