1864

571 42 42
                                    

Evet başka bir bölüm bekliyordunuz biliyorum ama bunu daha fazla taslakta tutamazdım. Baya da uzun bir bölüm oldu bu.

Kasabada yeni serisinin son bölümü en kısa zamanda gelecektir bilginize.

Umarım bunu da beğenirsin, iyi okumalar.

Sene 1864... Sen leydi S/A 'dan başkası değilsin. Baban o zamanın ünlü tüccarlarındandı. Sürekli seyahat hâlinde olduğundan buradaki işleri sen halletmeye çalışıyordun.

Bir gün sana babandan bir mektup gelmişti. Yazılana göre bir misafiriniz olacaktı, bir kadındı. Adının Katherine Pierce olduğunu öğrendiğin bu kadının baban için önemli biri olduğunu düşünüyordun çünkü genelde misafir ağırlamazdınız.

İşin diğer bir kısmı babanın yakın arkadaşlarından Bay Salvatore'nin de oğulları sizinle kalmaya geleceklerdi. Ev bayağı kalabalık olacaktı ama sorun bu değildi. Sorun senin Damon Salvatore'ye aşık olmandı ama onun seni bir türlü fark etmemesi kalbini iki parçaya bölüyordu.

Gün içerisinde ilk gelen Stefan'dı. Onu severdin, iyi çocuktu. Babanın seni onunla evlendirmek istediğini birine söylerken duymuştun bir keresinde. Bu olursa yaşayamazdın. Abisini severken kardeşiyle olamazdın. Zaten o senin de kardeşin gibiydi. Stefan ile bu konunun dalgasını geçerdiniz hep.

"Stefan, benim en sevdiğim Salvatore! Sonunda geldin demek."

Seni kucaklayıp döndürürken kıkırdadın. Arkandaki hizmetlilerin bu gelişmeleri babana aktardığından emindin ama umursamadın.

"İkimiz de senin kimi daha çok sevdiğini biliyoruz, küçük hanım ama yine de sen benim en sevdiğim leydisin."

"Hey, öyle deme! Ayrıca başka bir kadın bulunca beni unutacağına eminim. Siz erkekler hep aynısınız."

"Yanılıyorsunuz leydim."

"Tamam ama bana leydi demeyi kes, çok sinir bozucu."

"Pekala, müstakbel karıcım."

"Ah, Stefan! Seninle evlenmeyi iple çekiyorum."

Evinin bahçesine giren arabayla dikkatinizi oraya verdiniz hemen. Araba durunca içinden çıkacak hanımefendiyi fazlasıyla merak ediyordun. Güzel miydi, yeterince asil miydi, kitap okumayı sever miydi?

Kesinlikle çok güzeldi diye geçirdin içinden. Daha sonra Stefan'ın tutulduğunu gördün. Omzunu dürttüğünde kendine geldi ve kıza yaklaştı.

 Omzunu dürttüğünde kendine geldi ve kıza yaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bayan Pierce?"

"Bana Katherine de, lütfen."

Stefan kızın elini öpmüş ve geri çekilmişti. İleri çıktın ve gülümsedin.

"Hoş geldin, Katherine."

"Sen S/A olmalısın. Tatlı kızmışsın, baban senden bahsederdi."

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin