Herkese merhaba.Ben geldiim.
Nasılsınız? Keyifler yerinde mi?
2021'in ilk bölümü sizlerle...
Farkındayım biraz kısa oldu. Fakat ancak yetiştirebildim. Lütfen kusura bakmayın.
!!!!! Bundan sonraki bölümde direk olarak kına sonrada düğün olacak. Çünkü ara bölümlerle sizi sıkmak istemiyorum. Bende dahil olmak üzere hepinizin istediği tek bölüm var. O da Miran ile Reyyan'ın düğünleri. O da çok kısa sürede olacak diye umuyorum. Sıkılmamanız için elimden geldiğince hızlandıracağım. Çünkü bende yavaş yavaş onların o anlarını yazmak istiyorum. Hem okuyucu hem de yazan kişi olduğum için tek dileğim sizleri sıkmamak.
Keyifli okumalar diliyorum...
❤
Reyyan'dan
"Sence hangisi güzelim?" İki elini de uzatmış takım elbiseleri gösteriyordu. Yaklaşık 1 saattir takım elbise deniyordu. "Bence siyah olan." Sağ elini kaldırıp takım elbiseye göz attı. "Tamam bunu da deneyeyim."
"Miran artık beğen Allah aşkına ya. Kaç tane değiştirdin?" Soyunma odasının önünde puflara oturmuştum. "Tamam güzelim seni de ben bekleyeceğim." Bu gidişle bana elbise bakamayacaktık.
Kına için elbisem vardı. Damla evden onu getirecekti. Daha hiç giymemiştim bile. Bacak bacak üstüne atmış onu bekliyordum. Gruptan gelen konuşmalara göz attım. Yengem dünkü gelinliklerden bir tanesini beğenmişti. Şimdi de bindallıya geçmişler. Fotoğrafı alıntılayıp mesaj attım.
"Bu çok hoşmuş."
DİCLE: Bizde beğendik ama babaannem açık diyor.
"Kız kıza olacağız desenize Dilzar babaanneye."
DİCLE: Dedik yenge yok diyor. Çıldıracağım artık. Berfin teyze güzel diyor heh bitti bu işkence diyorum babaannem yok diyor. Bileklerimi keseceğim şimdi.
ZİLAN ABLA: Erken doğum sebebim bunlar vallah.
DAMLA: Jskjfksjfk bu anları kaçırdığım için ağlıyorum. Ama 1 saniye falan lkfsljfs
"Miran kendine takım seçmeyi bırakıp bana geçebilirsek eğer gelirim ben yanınıza. İkna ederim onları."
DİCLE: Gel bir an önce yenge. Kurtar beni.
Miran'ın özel isteğiyle etrafımızda kimse yoktu. Bu durum işime gelmişti. Telefonun kamerasını açıp fotoğrafımı çektim. Beğendiğimi instagrama koyup attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezopotamya'nın Kıyısında
General FictionKüçüklüğümden bu yana öğretmen olma hayaliyle yanıp tutuşuyordum. Mezuniyet, KPSS derken en sonunda atanmıştım. Mardin'de bir ortaokulun rehber öğretmeniydim artık. Okutulamayan, küçücük yaşta evlenmek zorunda kalacak kızların sesi olmaya gidiyordum...