15.Bölüm

2.1K 93 11
                                    


Herkese merhaba.

Bayramın son gününden selamlar.

Hepinize iyi bayramlar diliyorum.

Nasılsınız? Keyifler yerinde mi?

İnşallah beğenirsiniz. 

Seviliyorsunuz.


----- 19 Eylül Perşembe -----

Reyyan'dan

Akın Bey gidince bende eve girdim. Annem kapının önünde dikilmiş beni bekliyordu. "Anne ne yapıyorsun? Korktum." Kabanımı çıkardım. "Ne konuştun o adamla?"

"Konuşmam gerekeni." Gözlerini kısıp beni inceledi. "Anne yapma şöyle. Önemli bir şey değildi." İçeriye girince bende arkasından içeri girdim. Annem her zaman ki gibi mutfağa geçmişti. Bende babamın yanına oturup göğsüne yattım. O da hemen sarmaladı beni.

"Baba?" Saçımı okşarken "Söyle kızım." Başımı kaldırıp ona baktım. "Annemi mezarlığa götürelim mi? Yarına vakit kalmaz. Görsün istedim yine." Gülümseyerek bana baktı. "Çok iyi düşündün Reyyan'ım. Ben söyleyeyim o zaman." Yerinden kalkıp mutfağa gitti.

Bende kalkıp camdan bakındım. Korumalar hala fazlaydı. Telefonumun mesaj sesi gelince cebimden çıkardım. Miran'dandı. Bahçeye çıkıp Miran'ı aradım.

"Efendim?" Ne bu resmiyet.

"Ne yapıyorsun?"

"Babamların yanındaydım da şimdi odadan çıktım." Anlaşıldı resmi konuşması.

"Miran, biz mezarlığa gideceğiz haberin olsun."

"Tamam. Geleyim mi bende?"

"Yok. Gerek yok. Zaten adam bulundu. Adam bulunana kadar diye konuşmuştuk."

"Hiçbir şeyi de unutmayın Reyyan Hanım."

"Huyum kurusun Miran Bey."

"O zaman bugünlük arkanızdan koruma gelsin. Yavaş yavaş tedbirleri azaltırız."

"Miran!"

"Hiç Miran deme Reyyan."

"Ne diyeyim." Evi kontrol ettim. Şimdi babam falan arkamda olur. "Sevgilim mi diyeyim? Bir tanem mi diyeyim?"

"Bak bak beni kandırmaya çalışıyor bir de." Kıkırdadım. "Dediğim gibi Reyyan tamam mı?"

"Tamam bu seferlikte tamam Miran."

"Aferin şöyle sözümü dinle biraz."

"Kızıyorum ama." Güldü. Sonra boğazını temizledi. "Mutlu musun babam odadan çıkarken beni gördü. Bu oğlan ne yapıyor gibi bakındı." Bu sefer bende güldüm.

"Baban alışsa iyi eder Miran Karahan."

"Oo Reyyan Hanım iddialıyız he."

"Her zaman."

"İyi bakalım. İçeriye giriyorum ben şimdi çıkarken haber et. Eşlik etsinler size."

"Tamam. Görüşürüz."

Mezopotamya'nın KıyısındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin