Teşekkür ve Kesit

1.1K 55 37
                                    

Herkese merhaba. Bu bildirimi yeni bölüm sananlardan özür diliyorum. Fakat bir teşekkürüm var. Ardından da yeni bölümden ufak bir kesit. 

Teşekkürüm siz değerli okuyucularıma, destekçilerime. Küçük bir grubuz ama büyümeye çok açığız. Biliyorsunuz ki dizilerde oyuncular oynar ve seyirciye öyle duygu geçer. Fakat kitaplarda böyle olmuyor ancak yazan kişinin yazdığı kadarıyla anlayabiliyorsunuz ya da duyguyu kendinize geçirmeye çalışıyorsunuz. Sizin değerli yorumlarınızla, beğenilerinizle ve fikirlerinizle yoluma devam ediyorum. Yazma hevesim daha da çok geliyor. Çok iyi de dönütler alıyorum sizlerden. İyi ki varsınız. Sizler yanımda oldukça daha da güzel bölümleri sizlere sunacağıma emin olabilirsiniz. Şimdi yanımda olan ve daha da yanımda olup hikayelerime destek veren sonsuz okuyuculara teşekkürlerimi sunuyorum...


Şimdi de minik alıntımızla sizleri baş başa bırakıyorum...

Arkamı dönüp bahçe yolunda yürüdüm. Ayağımdaki topuklu ayakkabının sesi vardı sadece. Bahçenin kapısını kapattığımda Boran abiye ayıp olmasın diye sadece ondan tarafa bakıp "İyi günler abi" dedim. Sonra arabama doğru ilerledim. Arkadan Boran abinin "Hak ettin sen" dediğini duymuştum.

Arkamdan adım sesleri geliyordu. Gelme peşimden. Neredeydi aklın bu saate kadar. Bende ne tuhafım he. Ağlıyorum sabahtan beri benimle konuşmuyor diye şimdi de gelme peşimden diyorum. Arabanın uzaktan kumandasıyla arabayı açtım. Tam kapıyı açacaktım ki Miran kolumdan tuttu. Soru soran gözlerle baktım.

"Ne oldu? Dün yarım bıraktığın işi mi bitirmeye geldin? Malum kolum elinde kalacaktı." Sinir bozucu bir şekilde gülümsedi. "Yakında sende elimde kalacaksın." Kolumu çekiştirdim bırakmayınca sertçe elinden kurtardım. "Eh çek elini Miran. Karşında senin emir yağdırdığın korumaların yok. O dediklerine dikkat et."


Sizler için bir de bölümde geçen bir gif bırakayım...

Sizler için bir de bölümde geçen bir gif bırakayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mezopotamya'nın KıyısındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin