23. Koliko je veliko sranje?

133 4 4
                                    

Relja pov. i dalje

Ja: Ideš kod mame.

Tamara: Ne! Ne može tako. Mi radimo zajedno, zar ne? Ne možeš da me oteraš sad.

Gledala me je tako da sam se osetio kao zadnji bednik što je teram. Oči su joj caklile, poprimale su zelenu boju.

Ja: Mala, slušaj me. - seo sam pored nje i stavio dlanove na obe strane njenog vrata na šta je zatvorila oči.

Ja: Ovo je mnogo ozbiljna stvar, razumeš? Zakačio sam se sa Serpentsima.

Tamara: Šta si? Odkačinji se podhitno. Radio si nešto sam, meni iz leđa? Znaš li ti ko su oni?

Ja: Ne srećo, ovo je od ranije, znaš?

Aham, jeste. Jadna devojka, ne zna šta sve zapravo radiš.

Tamara: Dobro, oni su malo prevelik zalogaj, ali sredićemo to.

Ja: To je problem - ne možemo. Moram sam, kapiraš? Molim te, veruj mi.

Tamara: Relja šta mutiš? Kako si se zakačio sa njima? - rekla je nepoverljivo i skinula moje ruke sa sebe.

Tamara pov.

Relja: Ma dug neki, nebitno. - rekao je gledajući u daljinu.

Ja: Relja, ne zajebavaj me, nego mi reci šta se jebeno dešava.

Relja: Serpentsi su tražili da te skinem, ali kako još uvek dišeš, šalju ekipu sutra.

Ja: Serpentsi su naručili moje ubistvo?

Relja: Mhm.

Relja pov.

Tamara: Zašto?

Ja: Vide te kao pretnju.

Tamara: Kako to? Kako su me uopšte primetili?

Ou srećo, kad bi ti znala koliko dugo oni već znaju za tebe i gde sve doušnike imaju... Kad bi znala šta se sve dešava oko tebe, a da ni ne primetiš.

Ja: Ne znam. Nebitno. Za 24 sata moraš da budeš preko.

Tamara: A ti ćeš šta? Kao da oni neće da me nađu ako odem. U Austiji ih je čak i više nego ovde. Šta misliš, koliko će im trebati da me pronađu u Nemačkoj?

Nije za bacanje, pametna je.

Ja: Tamara! - prišao sam da je zagrlim, ali se odmakla.

Tamara: Ne diraj me!

Ja: Zašto? Tamara... - prekinula me je.

Tamara: Sumnjiv si.

Ja: Ne veruješ mi?

Ne bih ti ni ja verovao. S pravom je sumljičava. Kad bi znala šta sve kriješ...

Tamara: Stavljam naš poslovni odnos na led dok se situacija ne smiri. Ako ovo sranje prođe dobro, sve ful. A ako ne - imaš me za neprijatelja.

Ovo sranje ne može da prođe dobro. Ali evo kunem se, neće ti faliti ni dlaka sa glave.

Ja: Tebi ono sve malopre ništa nije značilo?

Tamara: Ne igraj na tu kartu. Jeste mi značilo, ali to ne menja ništa u poslu. Obuci se, idem da se vidim sa nekim.

Ja: Sa Ivanom možda?

Bože koliko me izjeda ovo!

Tamara: Nebitno. - rekla je ustajući i odlazeći do ormara.

Ja: Da ti ostavim trenerku?

Bežim od života, pratite meWhere stories live. Discover now