37. Oh, ali ja sam smirena.

138 6 7
                                    

Relja pov.

Disala je neuravnoteženo i zatvorenih očiju uživala.

Iznervirala se zbog onog malog retarda. Ja sam prvi koji bi ga ubio od batina, ali to bi bilo loše po nas i posao. Pitao sam direktora da me prebaci u onu mušku sobu, ali mi nije odobrio. Imali smo onu odglumljenu svađicu u školskom i zato neće da nas stavi u istu sobu. Retard!

Izlućujem sam sebe ovako, a ne nju. Spustio sam svoje usne na kožu njenog vrata i pravio joj šljivicu. Jebeno se trudim da je ne ugrizem prejako, ali njen miris me izluđuje. Njena koža koja je stalno naježena kad je samnom. Prešao sam jezikom preko mesta koje mi je do sad među zubima, zadovoljan kako je ispalo.

Kroz misli mi prođe scena kad je rekla, da se sa šljivom oseća kao obeležena živina.

Gospode, kakvu ludaču si to našao!?

Hahahaha.

Ali zapravo šljiva i hoće da pokaže imbecilima da je već nečija. I to moja! Mislim, okej su likovi u toj sobi, znam ih. Ali isto tako znam njihov stav o bilo kojoj ženskoj osobi, a pogotovo o Tamari. Kog k sam joj i dozvolio da ode u tu sobu !?

Paaa došlo je do fizičkog kontakta koji ti je oduzeo pamet, tako da te je lagano provozala.

Ahm da... E stvarno si odvratan, pitam se od koge sam nasledio tebe kao osobinu!? Ah da, znam svoje roditelje bukvalno samo sa slike, tako da nisam upoznat sa njihovim osobinama.

Bravo, poprimio si Tamarin sarkazam.

Ali zar ćeš zauvek da trčiš za njom? Možda ona tebe ne želi, ali se plaši da to kaže.

Ne seri!

Ozbiljno, kad je ona otvoreno pokazala da želi bilo šta?

Realno, nije nikad.

Odmakao sam se od nje i bez reči otišao niz hodnik. Nije reagovala. Ostala je da stoji, naslonjena na vrata. Pa draga moja, vreme je da zamenimo uloge.

Aplauz, aplauz! Nisam to očekivao od tebe.

Tamara je tvdoglava, garantovano će prvo da me pravi ljubomornim, pa će da me ignoriše i na kraju, doćiće u 3 ujutru kod mene i ili da me zadavi ili da legne pored mene. Luda je ona def.

Tamara pov.

Šta - Se - Upravo - Desilo?

Zašto sam se toliko opustila uopšte?

Tako ti je to Tamara, prepustiš se i on ispadne debil!

Ali zašto sam jbn pala na to? Aaa ne. Nisam htela to da dozvolim. Zašto me jbn nisi zaustavila? Znaš samo naknadno da sereš.

Pokušala sam, nisi slušala.

Uff! Jel sad trebam da se sramim? Ne, ne, ništa nisam uradila, zar ne?

Teoretski...

Tišina bre! Vratiću mu! Šta je ovo trebalo da znači? Da je dobio šta je hteo i da ga ne zanimam više?

Šta je bre dobio, retarde mali? Ništa! Nego te provocira. Hoće da vidi koliko ti je stalo.

E pa nije mi stalo, ne zanima me!

Aham, kako da ne...

Ili treba da odem u žensku sobu? Da mu pokažem da akceptiram njegovo mišljenje i tako to.

Ne! To nisi ti. Tamara to ne bi uradila. Tamara ne bi uskratila sebi zadovoljstvo ili uradila nešto što ne želi zbog drugog.

To je tačno. Ali isto tako bi Tamara uradila sve za ono malo ljudi koje voli.

Bežim od života, pratite meWhere stories live. Discover now