51. Ovo mu zaista nije trebalo u životu...

75 3 2
                                    

Relja pov.

Izgleda da joj mama ne zna za roming.

Poprimio si Tamarim sarkazam, ali ti uopšte ne stoji.
Najskorija poruka, pre deset minuta:

~ poruka od Aki ~

E mala, ne javljaš se. Nisam zaboravio tvoje obećanje. Zvaću te uskoro...

5 ujutru na krovu motela

Ja tražim način da prevarim njenog umobolnog oca da je preselim kod mene. Da je odvojim od njega i cele njegove umobolne familije. Posle nedelju dana života u toj kući, ona se rezala. Tražim legalan način da je prijavim kod sebe. Naručujem jebeni nameštaj. Spreman sam da molim Serpenta da ne pravi sranja sa zgradom u kojoj sad živim, da ne pravi sranja sa njom...

...A ona. Ona... Ona se dopisuje... Dopisuje se sa... Sa nekim Akijem.

Nije pričala samnom sto godina posle one šljivice... A ovamo... Ona se obećava Akiju...

Prvih sto godina nije htela da prihvati da se loži na mene, jer nije laka... A ovamo...Ona čeka da je Aki cimne kad hoće...

Kao u filmu, cuclao sam flašu Jack Daniels-a, jer su moji cimeri klasične фенси pederčine iz privatne škole. Mogao sam da biram između Rosé-a, Belvedera i Jack-a.

Ova situacija je tolika ironija, ne realno je. Ne mogu da verujem da Tamara, ej Tamara, mene vara. A inače je i sama toliko ljubomorna...

Ko je taj Aki uopšte? Odakle se znaju? I kad je dođavola stigla da se viđa sa njim kad smo stalno zajedno?

Potegao sam sad praznu flašu. Sranje!

Eee gde je onaj alkos od domara? On garant ima štekove.

Hteo sam da siđem do njegove sobe, video sam sebe kako ustajem, koračam, silazim niz stepenice... Tek kad su kapci predali bitku i spustili se, shvatio sam da je to bila samo iluzija.
Legao sam na beton krova zgrade sa nogama na ivici.

Pisac pov.

Dok je on skupljao bednih par sati sna na betonskom krovu...maločas izigrano zlo poljuljanog ega došlo je po svoje. Ovog puta imalo je prednost nesvesnog Relje.

Tamara pov.

Razredna: Hajde deco, ustajte! Za deset minuta da ste na doručku.

Užasno mi se spava. Užasno. Imam i strašnu potrebu da vidim na šta on liči posle sinoć.

Ko on? Relja sa Anđelinim kokainom?
Ili Aki sa tvojim obećanjem?

Gasiš mi jedinu volju da ustanem danas.

Ako ti je Relja jedina motivacija da započneš dan u devet ujutru na ekskurziji i kao Ivanova devojka, onda je stvarno sve otišlo u propast...

Da neću da se radujem da vidim Anu, Ninu i Dejana!? Možda Nikolu ili Krstića!?

A i što se tiče Anđelinog kokaina, one problem at the time. Barem je ono brisanje slika dobro prošlo. Konačno napredujemo sa zadatkom.

Telefon mi je privukao pažnju toliko da sam odmah ustala da ga dohvatim.

Vidiš, to sa tim telefonima je bolest!

Bežim od života, pratite meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora