Slušam svoju omiljenu pesmu i prevrćem se po krevetu. Prolazi par minuta, pesma se ponavlja, a ja shvatam da je moj alarm to što se čuje.
Normalni ljudi bi verovatno istraživali po netu o svojoj novoj školi dan pre. Ja nemam pojma u koju školu krećem i baš me briga. Znam da ću se svuda snaći.poruka za Dejan
Možeš da mi pošalješ adresu nove škole?poruka od Dejan
Ideš sa Ninom privatnim mini-busem.poruka za Dejan
Ok.Ne, naravno da neću da idem sa njom, samo neću da on sazna za moj ne tako poseban plan. Obukla sam svetle farmerke i kratku crnu majcu. Uzela sam obični crni ranac, i u njega nabila blok i hemijsku. Više od toga mi ne treba za prvi dan. Stavila sam maskaru i bronzer. Prsnula sam se parfemom i sišla niz stepenice. Dejanu sam tražila "tipa 200din." za užinu i on mi je po prvi put u životu dao i više nego što sam tražila i to bez kometnara. Hoće da se dokaže Ani. Ranije mi je za užinu davao po sedamdeset din., a mislim da je jasno da ima više.
Nina je izgledala kao ona prava kučka iz američkih filmova. Kratka suknja i uska, bela, bukvalno providna košulja. Trenutno ima više pudera na faci, nego što ja imam u svojim kolekcijama. Zapazila sam da joj je odeća vukla na fazon uniforme i onda su mi se kockice složile.
Ja: Škola je privatna, zar ne?
Ana: Ohh dušo, pa moja ćerka zaslužuje samo najbolje. - provocirala je, a ja sam previše umorna da bih se svađala, tako da sam je izignorisala jednostavno.
Ja: Imaju uniforme?
Ana: Ne. Moja Ninica se tako oblači da bi ispoštovala školstvo i....
Ja: Dobro, ne zanima me.
U kuhinji sam napravila smoothie i izašla napolje.
Čim sam ostala sama sa vozačem napolju, krenula sam u ostvarivanje mog plana.Ja: Heej, Vi nas vozite u školu?
Vozač: Da.
Ufff al je pričljiv.
Ja: Kako se zove škola? Nova sam i nisam stigla da pitam moje.
Vozač: Gimnazija Nikola Tesla.
Ja: Interesantno.
Sad samo još da mu odvučem pažnju nečim...
Ja: Možete li molim Vas da donesete Ninin ranac? Povredila je ruku, a neće da prizna da je boli.
On se prvo malo zamislio, onda zaključao kombi/bus kako već.
Vozač: Ovaj, da naravno.
Ja: Hvala Vam mnogo, divni Ste.
Ahhha predivni. Ušla sam u google maps i našla školu. Brzo sam krenula da trčim ka njoj. Nastava im počinje u 8am. Sad je 07:30, tako da imam još ful vremena za kafu. Otišla sam do prvog kafića i uzela kafu za poneti. Poželela sam mami dobro jutro i krenula ka školi. Pešaka mi treba još 45 min, tako da lepo kasnim. Mislim realno novi uvek mogu da kasne. Ovo mi je 7. prebačaj odnosno promena škole. Divno zar ne? Jeste, znam. Nastavila sam lagano pešaka.
08:10
Stižem pred školu brže od očekivanog. Na ulazu vidim mesto na kom bi trebao da sedi dežuran, međutim njega nema. Možda je tipa u wc-u. Čekam. Kroz misli mi je prošao onaj dečko od juče i sva sam se naježila od glave do pete.
Čuvar: Dobro jutro, izvolite.
Ja: Dobro jutro, ovaj ja sam...nova učenica.
Čuvar: Ahhh ok. Najavili su mi te. Šta si se tako stisla? Ne grizemo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bežim od života, pratite me
Ficção AdolescenteTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...