Maleno obaveštenje:
- Tamara - 17 god
- Kriminalčić - 19 godKrenula sam napolje i samo što se uhvatim za kvaku začujem njegove korake.
Šta sad? Uletela sam u jednu od kabina, popela se na wc šolju i čučnula na nju, da mi ne bi video patike ispod.
Očekivala sam da čujem otvaranje vrata, međutim nisam čula ama baš ništa.
Već sam mislila da je otišao i da smem da izađem kad su se vrata moje kabine otvorila. Ispred, stajao je niko drugi no on. U kurac! Čučim na wc šolji i gledam ja njega, gleda on mene. Bio je bukvalno zaprepašćen. Posle tih par sekundi razmenjivanja pogleda počeo je da umire od smeha. Njegov prelepi smeh me je izazvao, te sam i sama počela da se smejem. Skočila sam sa wc šolje i nisam mogla da se dočekam na noge. Krenula sam da padam ka napred, odnosno bukv na njega. Imbecil. On me je uhvatio i umesto da me zadrži, namerno me spusti i pritisne uz sebe.Ja: Skloni ruke i odmakni se. - udarala sam ga po grudima ne bi li me pustio. Njemu to očigledno uopšte nije pretsavljo problem, jer me se zagrlio još jače.
On: Zašto si tako gruba aman? - govorio je Kriminalčić kroz smeh.
Prekinula sam svo to otimanje u sekundi i predala se zagrljaju. O Bože Gospode! Kao stenu da sam zagrlila. U jednu ruku mekan i mirišljav, a u drugu tako črvst. Razmišljanja mi se graniče sa nemoralnim.
Ja: Šta hoćeš ti od mene više?
On: Sve.
Ja: Ma daj čoveče, ostavi me imam ozbiljne planove.
Kao na primer da te skinem. - pomislih.
On: Slušaj, znam šta planiraš i želim da radimo zajedno.
Ja: Zašto bih trebala da imam poverenja u tebe?
On: Dokazaću se.
Ja: Videću, wc svakako nije mesto za ovakav razgovor.
On: Dođi onda kod nas večeras.
Ja: Skrovište šmokljana koji su formirani u bandu? To ne mogu da propustim. - govorila sam kroz smeh.
On: Alo mala ko je šmokljan?
Ja: Pa ti i tvoji prijatelji. - prišao mi je i zarobio me na zidu, nadvio se nadamnom.
On: "Bandica" je maska.
Ja: Za šta, za koga?
On: Da bih tebe mogao da privučem.
Ja: Ma nemoj, a zašto to?
On: Trebalo je da te skinem. (ubijem)
Ja: Molim? - odjednom me je strašno preseklo u stomaku i...i..kao da mi je neko izbio sav vazduh iz pluća. Razočarenje. Imala sam očigledno prazne nade da ima nečeg između nas. Ali nesmem to da mu pokažem to sada. Udarila sa ga kolenom u.. pa znate u šta. On se cimnuo, ali nije skidao pogled sa mojih očiju.
Krenula sam da ga zaobiđem i izađem napolje, jer su mi oči zasuzile. Uhvatio me je za ruku i poneo kao mladu. Izašli smo iz wc-a i on je krenuo ka izlazu škole. Ovaj put se nisam otimala, podigla sam ruku do njegovog vrata. Bilo mi je tako toplo i udobno u njegovom naručju, ali mi je onda sinulo..Ja: Alo spusti me neko će nas videti!
On: Pa šta? Ako si opasna, ne znači da ne smeš da uživaš.
Ja: Da uživam? O čemu pričaš ti?
On: Nije ti lepo? Hoćeš da te spustim? - uvukla sam glavu između njegovog vrata i ramena i tako se ušuškala, umesto odgovora. Osetila sam kako se kikoće.
Ja: Ne smej se!
On: Nije strašno uživati u nekome Tamarice.
Ja: Ma prekini bre! - podigla sam glavu i odaljila se od njega. - Majmun! - progunđala sam.
VOUS LISEZ
Bežim od života, pratite me
Roman pour AdolescentsTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...