66. Pismeni/ Apartman

52 5 0
                                    

Obukli smo se, sjurili niz stepenice, razmenili nadrndane poglede sa mojom familijom i seli na njegov motor.

Pred školom smo se razišli i odvojeno ušli na čas.
Deluje mi kao da sam još uvek naježena od scene iz sobe malopre. Pokušavam da se skoncentrišem na čas, ali misli mi stalno lutaju i to u pravcu dečka koji sedi dijagonalno ispred mene.

Poruka od "Relja"

O čemu razmišljaš? Šta je bilo? Ako je zbog onog sinoć sa Dejanom, njega ću da sredim u roku od dva dana, samo reci.

Čime sam ja njega zaslužila? Pa zar ovo stvarno postoji!?

Poruka za "Relja"

Nije Dejan, ti si mi u mislima.

Poruka od "Relja"

Zašto se onda mrštiš toliko?

Poruka za "Relja"

Žalim što sam prekinula ono malopre.

- oteo mu se veliki ponosan osmeh, koji je brzo sakrio.

Poruka od "Relja"

Večeras...

Poruka za "Relja"

Siguran si?

Poruka od "Relja"

Ti baš hoćeš da sad ustanem, prebacim te preko ramena i ponesem do prvog praznog kabineta!?

Brzo sam ugasila telefon i podbočila glavu na ruku, glumeći potpunu koncentraciju koja ne da nije prisutna, nego...

Moram da platim ekskurziju pod hitno, ali bukvalno nemam od čega. Potrošila sam i zadnji dinar ušteđevine koju krijem od Dejana.
Ne pada mi na pamet da se obratim Relji, a da čekam neke pare od ovog našeg posla...pitaj milog Boga kad ćemo završiti to sranje. Moram da nađem neki posao, nešto na kratko. Nemam pojma! Kako da radim pored gimnazije i to sad kad sam propustila toliko gradiva!?

Pa kad si budala! Izletela si se da ćeš da platiš sebi ekskurziju. Dejan je dužan to da ti obezbedi, ali sad je kasno za premišljanje, izspuštao bi te najstrašnije. Moraćeš da se pozajmiš kod nekog i da otplatiš kasn...- zvono prekida moje misli, dok svi oko mene brzinom svetlosti pakuju rančeve i izleću iz kabineta.

Sad treba da pišemo one usrane pismene. Otvaram mail na telefonu i pronalazim broj kabineta. V3? Šta je to bre? Tamo još nikad nisam imala nastavu. V3..?

Poruka za "Relja"

Gde je V3?

Poruka od "Relja"

Sačekaj da zazvoni i da se hodnici raščiste. Idemo zajedno.

Poruka za "Relja"

Ovo je pitanje? Više zvuči kao naredba.

Poruka od "Relja"

Nije pitanje, nego zaključak na koji bismo svakako oboje došli. Pokušavaš da nas posvađaš, pa da zaobiđeš obećanje za večeras!?

Poruka za "Relja"

Biću ispred biblioteke.

Relja pov.

Tako sam i mislio.

Nešto mnogo razmišlja o nama danas, da ne zajebe kontrolni zbog toga... Ma da dobro se spremila, ispitivao sam je. Uspeće garant!

A šta ćeš ti? Hoćeš li ti da uspeš? Ee budalo jedna...

-Zvono-

Krećem ka biblioteci i zaobilazim rulju u žurbi. Tamara sedi na radijatoru i priča sa nekom malom. Jao pa to je ona likuša što je bila sa njom kad me je ova ujela za vi...

Bežim od života, pratite meOnde histórias criam vida. Descubra agora