...
A i ispolivala sam se po grudima i po stomaku, moram da se tuširam čim on zaspi.Izgleda da on ima drugačiji plan.
Jbt! Jezikom je pratio tragove vodke i s vremena na vreme ostavljao sitne poljubce po mojoj koži.
Relja pov.
Momentalno je prestala da se smeje i samo zatvorila oči, praveći se da joj je svejedno.
Ali znam da nije tako, naježena je skroz i srce joj lupa dvesta na sat pod mojim usnama. Uplela je prste u moju kosu i počupala svaki put kad dođem do njenog stomaka.Jbt poludeću ovako! Ali bukv je pijana..a još je i nevina, kakav bi joj ovo spektakularan prvi put bio!?
Moje odustajanje od svega, propratila je skidanjem moje majice. Prelazila je prstima po mojim grudima i torzu polako, kao da ima čitavu večnost samo za to.
Uzdigla se i spojila naše usne ubrzavajući tempo i tražeći više. Ne mogu jbno da se smirim!Ja: Ee čekaj, stani. Popila si, ovo vrv alkohol deluje iz tebe. A ja... - prekinula me je.
Tamara: Ne, našla sam način da prevaziđem fasadu pored tebe.
Vodkom!?
Ja: Dobro, onda sutra, kad budeš bila skroz trezna, pričaćemo o tome.
Tako mi je glupo da je odbijam kao malo dete, ali ne želim da se sutra oseti iskorišćenom ili da misli da mi je jedina namera bila da je skinem.
Tamara: Ali ja neću da pričam, hoću da..
Ja: Tamara molim te, ajde sad da spavamo, a sutra ću sve da ti nadoknadim. Obećavam.
Okrenula se uvređeno na svoju stranu kreveta i odbila je moju ruku oko struka. Okrenula mi je leđa! I šta ja sad da radim? Na apsolutnom gubitku: sebi uskratio nju, ona ljuta na mene, a imamo samo još tri sata sna.
Tamara pov.
Odbio me je. On mene alo! Sofi je umalo u wc-u u jbnom autobusu jebao. Koji k?
Daj bre devojko, dođi sebi više! Da li si normalna? Žao mu je, jer si se, usred manjka muda da mu priznaš šta želiš, predstavila kao totalno pijana. A i pre dva sata ste moralisali i filozofirali o životu, o detinjstvu i traumama.
Pa šta, mogao je da.. - moje interno svađanje prekinuo je Relja, koji je kao furja ustao i odjurio u wc.
...Mogao je da.. Ne znam, bilo šta da uradi.
Svaka ti čast na ovako opširnom i ubedljivom argumentu.
Pokušavam da zaspim, ali svako malo vrati mi se scena od onog malopre.
Što ga duže nema to moj ego više raste. Možda ipak nije toliko imun na mene.Aham, pa taman da ga (ego) malo zalečiš. Do pre pet minuta si ga gazila najstrašnije.
Ustajem i iz kupatila čujem vodu sa tuša kako pljušti po pločicama. Verujem da bih čula mnogo više kad bih prišla vratima, ali ne mogu to sebi da dozvolim. Pogotovo ne nakon onog malopre.
U kuhinji sam popila čašu vode smirujući roj misli koje mi pale stomak.
Iz kupatila se više ništa nije čulo, pa sam brzo potrčala nazad u sobu, legla u krevet i pokrila se do brade. Puls mi je ludiovao, a njegovi koraci su bili sve glasniji. Legao je pored mene i zagrlio me sa struka. Toliko sam želela da ga odgurnem, ali tako bih mu priznala da sam budna i da sam ga čekala. Njegovi prsti na mojoj koži stomaka... Poludeću jbno!
YOU ARE READING
Bežim od života, pratite me
Teen FictionTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...