Tamara: Ne možeš da se ne izjasniš, sad me zanima!Ne sećam se kad smo sa algebre prešli na Anđelu, ali nije nam trebalo dugo.
Tamara: Slušam, opiši je u pet reči.
Ja: Samo pet reči!? To je malo za takvu devojku.
Gledala me je razočarano i isčekivala moj odgovor, kao da joj život zavisi od njega.
Ja: Napadna je...bezkarakterna, plastična...nemoralna i bez ponosa. Zadovoljna? - pitao sam je sa osmehom.
Tamara: Ako to stvarno misliš, jesam. - odgovorila je sa ogromnim dečijim osmehom.
——-Ja: Sigurno si sve shvatila?
Tamara: Sto posto! Imam izvrsnog nastavnika jbg. - nasmejala se i razigrano zagrizla donju usnu.
Dođavola više s njom!
U glavi mi se odvijala scena od pre neki dan...
Flashback
Relja: Ne radi to. - prošaputao je sa još hrapavijim glasom. Otvorila sam oči.
Ja: Mm šta to? - izgovarala sam polako, kao šlogirana i na misli koje su mi naišle, zagrizla usnu prikrivajući bezobrazan osmeh.
Relja: Mm to. Nemoj! - rekao je i dalje tiho, ponovo palcem polako izvlačeći moju usnu.
Ja: Hoću, volim tvoju reakciju na to. - prkosila sam sa podmuklim osmehom.
(originalna verzija je iz Tamarine perspektive)
Sadašnjost
Bila je zamišljena i bukvalno gledala kroz mene.
Kladim se da se i ona setila ovoga. Jebote, sav sam se naježio.
Verujem da bi Sofija sredila tu tvoju kivnost za jednu noć. Ali ne, ti je zoveš i pretiš joj.
Ona je mene zvala i... Znaš šta? Ne slušam te.
Gledali smo se ravno u oči, skoncentrisani i ozbiljni kao da se služimo telepatijom.
Ja: Ne želim da zvučim kliše, ali gotivno je učiti s tobom. Mislim, objasnio bih ti algebru još osamsto puta.
Tamara pov.
Dodao je mali smirk na kraju i delovao preslatko.
Ubeđena sam da si jedina koja bi sina toliko teškog kriminalca opisala kao preslatkog.
To je zato što on nije ovakav prema svima.
Da, pa da, ti si posebna!
Ja: Kad dolaze ostali?
Pogledao je na ručni sat i pri tome je izgledao jebeno privlačno.
Kako mu uspeva da privuče toliku pažnju pri jednom uobičajenom i svakodnevnom pokretu?
Podigao je obrvu, kao reakciju na moje pitanje, spustio pogled, kosa mu je poletela na dole, povukao je rukav i otkrio jebeno izražene vene i tetovaže na ruci.Mene plaši koliko ga detaljno tumačiš.
Relja: Za tri sata. Imamo još vremena za biologiju, stižemo i nemački ako - podigao je pogled i uhvatio moj - ...ako prestaneš da me gledaš tako. Mislim, ne moramo više da učimo, možemo i drugačije da završimo dan. - lažno se nudio provocirajućim tonom.
YOU ARE READING
Bežim od života, pratite me
Teen FictionTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...