Relja: Sa jedne strane imaš ljubomornu kurvu kojoj smo pre neki dan pretili, a sa druge mene. I ti se pitaš ko laže?Ja: Prvo: Ne nazivaj devojku kurvom, odvratno je. Drugo: Ne. Sa jedne strane imam 19 - ogodišnjaka sa, kako ti kažeš, potrebom, a sa druge tračaru. Tako da...
Relja: Zašto si tako opuštena, ako mi ne veruješ?
Ja: Pff ne znam. Uzela sam tabletu protiv bolova i sad mi je sve super.
Relja: Zašto si uzela tabletu protiv bolova? Šta je bilo bre? - uspaničio se.
Ma đubre jedno more!
Ja: Sve je okej.
Relja: Tamara, ne izluđuj me.
Ja: Ne mogu da ti kažem, žao mi je.
Relja: Šta ti je bre žao Tamara? Tamara, pogledaj me. - okrenula sam se prema njemu.
Ja: Stvarno je sve okej. Ne skreći sa tvog pokušaja prevare.
Relja: Prevare? Zar nisi rekla da nije prevara, jer nismo zajedno?
Ja: Jesam. Nebitno.
Relja: E idem, vraćam se odmah.
Ja: Da dovršiš prevaru, hm? - pitala sam šaljivo.
Relja: Daću ja tebi prevaru. - gunđao je dok je odlazio.
Nije ga bilo 5 minuta. Možda je stvarno otišao kod Sofi. Ali nije delovao tako.
A ti znaš kako se on ponaša u takvim situacijama?
Pa ne, ali...
Vraća se!
Ustala sam tako da je seo na svoje mesto, do prozora. Povukao me je na svoja kolena kao malopre.
Ja: A ne, ne, ne. Neću da pogoršavam tvoju situaciju, niti da posle budem kriva za prevaru.
Relja: Ne seri, sedi tu.
Ja: Neprijatno mi je.
Relja: Zašto Tamara? - smejao se pokvareno.
Ja: Zato što je ovo "kurva sa svojom mušterijom na brzaka" poza. - oboje smo se nasmejali na moju glupost.
Relja: Ti nisi normalna.
Ja: Niko nije savršen, jbg. Mislim ja sam vrlo blizu, ali svakako. - ustala sam iz njegovog krila.
Relja: Znam zašto si uzela jebenu tabletu.
Ja: Kako znaš?
Relja: Raspitao sam se.
Ja: Molim? - nasmejala sam se. Preslatkoooo!
A to što je malopre zamalo završio u wc-u sa Sofi?
Relja: Druga...sam pitao.
Ja: Gospode. Ti si retardiran. I šta ti je drug rekao? - nasmejala sam se.
Relja: Da verovatno imaš menstruaciju i da ćeš mi iskidati sve živce i od mene napraviti papučara u roku od par dana.
Ja: On to priča iz iskustva, hm? Haha.
Relja: Vrlo sam brižan, divan i sve to, znam.
Ja: Nenormalan si definitivno.
Relja: Jbg ja ne znam šta da ti radim sad. Jel te boli nešto? Jel si gladna?
Ja: Trenutno me ne boli, pod lekom sam. Da me boli maltretirala bih vas sve. I ne, nisam gladna opušteno. Ovo se preživljava svake tri nedelje, nije smak sveta Relja.
YOU ARE READING
Bežim od života, pratite me
Teen FictionTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...