22. Gorim upravo, znaš?

152 5 5
                                    


Ja: Kako ste onda zavšili na putu ka ženskom kupatilu?

Relja: Toga se ne sećam. - rekao se sa provocirajućim osmehom

Ja: Ma nemoj! - viknula sam krajnje iznervirana

Relja: To bih rekao samo nekom u poverenju.

Ja: A ja ti nisam poverljiva?

Relja: Ono veče kod mene si rekla da je naše poverenje vazano samo za posao.

Flashback

Relja: Ne nerviraj me! Nemoj da gaziš poverenje medju nama.

Ja: To poverenje je vezano samo za posao.

Relja: Mala, aj ne seri. Da se naš odnos zasniva samo na poslu, ne bi sada sedela ovde u mom krilu.

Ja: Znači, opet me smatraš kurvom? Iskopiraću izjavu jednog dečka da bih se odbranila ove strašne uvrede koju si mi uputio. "Ako mi prijaju tvoje ruke oko struka, ne znači da sam napaljenjeni majmun."

On je počeo da se smeje, a ja sam mu se pridružila.

Sadašnjost

Ja: Jesam. Isto tako si ti rekao da ne bih sedela nebi u krilu da nema nečeg među nama.

Relja: Znači sad koristiš moju novonastalu insomniu? - rekao je sa presatkim osmehom

Ja: Otprilike, baš kao i ti tada.

Relja: Trebalo je da me upozna sa nekim.

Ja: Uff! Znači usrala sam posao ljubomorom!

Relja: Nisi mala, sve ok. Ionako se nakačila kao pijavica, a i nismo isplanirali tako nešto. Kao ni tvoje iznenadno pojavljiivalje u klubu. - rekao je podbadajući

Ja: Vidiš li zašto sam rekla da nesmemo ovo da radimo? Vidiš li koliko nas je ljubomora bacila unazad? - rekla sam bukvalno histerično

Relja: Slušaj me, prvo: "ovo" nije nešto što možemo da obuzdamo tako da nije naša krivica. Drugo: nismo otišli unazad, ti si se vrlo prisno pozdravila sa njim, čak i sliku imate. A u Anđeliji si probudila ljubomoru, tripuje da će morati da te otkloni. To se nije toliko videlo, ali i ti i ja znamo kako takve ribe reaguju na ovakve situacije. Sve je top prošlo.

Ja: Siguran si?

Relja: Mhm.

Ja: I svestan si da ovo neće uspeti?

Relja: Svestan sam da se trudiš da sebe ubediš u to i tako odkloniš svoju skonost prema nekome, da slučajno ne bi ispala slabijom.

Ja: Dakle ja sam hladna kučka koja ne može da se prepusti vezi? Baš lepo. Sve sam shvatila, ali kako se činjenica da si ovde, da si mi ovoliko blizu, da sam sinoć bila nenormalno ljubomorna i u stanju da Anđeli prospem mozak. Da se jebeno stresam samo kad nam se pogledi sretnu, a kamoli kad me pipneš i da ležim ovde već tri sata, pretvarajući se da spavam, znajući da ćeš kad ustanemo morati da ideš. Kako se te činjenice uklapaju u tvoju, jebenu, glupu teori.... - prekinuo me je prislanjajući svoje ledene usne na moje, dok sam cela u trenutku počela da gorim.

Bila sam potpuno šokirana. Sve mi se mešalo, ali nisam osetila poznati "strujni udar". Osetila sam nešto mnogo, mnogo jače. Osetila sam "sranja" u donjem delu stomaka. Osetila sam kako mi srce luduje i kako sam cela naježena. Osetila sam njegovu, u poređenju sa mojom, ledenu kožu, koja je brzinom svetlosti postajala vrela.

Nije se pomerio, samo ih je spustio na moje. Čekao je moju reakciju? Delovalo je kao da je siguran u sebe i to što radi. Ali ja nisam. Uplašila sam se. Ništa nisam uradila, a tako sam želela da se nastavi.

Odmakao je lice od mog, a ja sam brzo zatvorila oči, želeći da izbegnem njegov pogled. Skoro potpuna tišina, čuje se samo moje glasno i brzo lupanje srca.

Relja: Uplašila si se? - pitao je sa osmehom u glasu

Opušten ton njegovog glasa mi je ulio sigurnost, pa sam polako otvorila oči i videla Relju kako se smeje.

Ja: Šta je smešno?

Relja: Tvoja reakcija.

Ja: Moja reakcija?

Relja: Mhm.

Relja pov.

Gledala je u mene svojim, sada tamno-plavim očima u kojima je dominirao strah i nedoumica. Verovatno ju je blam.

Kad bi ona znala da je blamirajuće koliko si ti izgubljen trenutno i koliko se suzdržavaš, verujem da bi likovala.

Reakcija njenog tela je bila nerealna, majke mi ne znam kako se suzdržavam, niti šta da radim.

Da li je moguće da Relja ovako reaguje na neku klinku i da zbog nje upada u ogromno sranje sa Serpentima, jer je nije uklonio? Ideš protiv svih i svega, a ona se razmišlja da li da ti dozvoli da je poljubiš ili ne.

Zar to i nije čar svega? Boriti se za to, iako nisi siguran da li ta osoba to zna da ceni i da li te uopšte želi. Znam da mi se ona neće tek tako predati, ali zar to ne čini odnos zanimljivijim? Dosadile su mi likuše koje bi mi se samo tako bacile pred noge. Ona je nešto drugo. Nepredvidiva je, tvrdoglava, sigurna, neustrašiva, a opet se plaši jebenog poljubca samnom.

Tamara: Jel ti neko nekad rekao koliko si odvratan?

Ja: Ne.

Tamara: E pa sad znaš da jesi. - rekla je otkrivajući se i ustajući iz kreveta.

Ja: Gde ćeš?

Tamara: Kako gde ću? Ustajem, idem.

Tamara pov.

Relja: Nisam rekao da te puštam.

Ja: Ah pa to je jer te nisam ni pitala. A i verovatno nisi stigao od smejanja.

Relja se podigao, uhvatio me za ruku i povukao nazad na krevet. Ponovo je legao preko mene, rasplamsavajući "sranja" u donjem delu stomaka.

Relja: Nisam se smejao, jer nisi htela da mi uzvratiš poljubac. Izneverovao sam na uticaj koji imaš nadamnom. Gorim upravo, znaš? Smejao sam se jer su svi tvoji pokušaji da prikriješ svoje reakcije propali. Uživao sam u svakom tvom trzaju i u tvojoj jebeno vreloj koži. - pričao je tiho

Gledala sam ga u oči, dok su mi obrazi crvenili, potrudila sam se da obuzdam nenormalni kez koji bi razotkrio koliko mi se sviđa sve što je rekao.

Mislim da je krajnje vreme da pričate.

Ja: Relja, ja.... - prekinuo me je telefon koji je odjednom počeo da zvoni.

Relja se uopšte nije obazirao, ali sam mu očima pokazala da se javi. Nevoljno je ustao i javio se.

Relja: Šta je? - rekao je nadrndano, a kad se čuo odgovor sa druge strane veze, skamenio se.

Relja pov.

Serpents: Dao sam ti mnogo vremena i dovoljno novca, ovo predugo traje. Ako je ne ubiješ do večeras, poslaću moje da je overe. Nemam vremena da se bakćem sa klinkama koje bi da se igraju pištoljima. Sat otkucava. Tik-ta...- prekinuo sam vezu i pogledao u Tamaru

Gledala me je zbunjeno. Nije čula.

Ja: Tamara?

Tamara: Molim mali? - pitala je sa blesavim osmehom

Ja: Moram da te sakrijem.

Tamara: Molim?

Ja: Ideš kod mame.

Hoće li upseti da sakrije Tamaru od starog Serpentina, koji ima svoje pipke svuda?

Bežim od života, pratite meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora