50. Nisam zaboravio tvoje obećanje

84 6 3
                                    

Relja: Seli smo na sladoled dete! - siktao je kroz zube i već sam zamislila kako prevrće očima. - U torbici sam joj našao kesicu i uzeo. Pre nego što se vratila, bacio sam torbicu u kantu i otišao u poslastičarnicu da platim. Napravila je čitavu frku i ponavljala kako u torbici ima nešto važno...- prekinula sam ga po stoti put.

Ja: Možeš detaljnije? - ironisala sam u pokušaju da ne delujem ljubomorno.

Relja: Bitno je, slušaj. ...Rekla je da će je neko ubiti, ako izgubi to. Onda sam joj ja rekao da jednostavno kupi, to nešto, ponovo i da, taj neko, neće pirimetiti. Ubeđivala me je da to ne može da se kupi i smirivala samu sebe ponavljajući kako će da zamoli tog lika za drugu šansu.

Ja: Misliš da je pratimo kad bude išla?

Relja: Mhm.

Ja: Šta je u kesici? Kokain, heroin, speed?

Relja: Kokain. - zvučao je jako umorno.

I ja sam umorna, ali nema šanse da ću ovako da zaspim. Moram da odem nazad u svoju sobu.
Zaobićiću debatovanje sa njim, dovoljno je umoran da me pusti bez problema.

Ja: E, otišla sam. - šapnula sam i izvukla se iz njegovih ruku.

Relja: Nemoj da ideš. Sad šetaju one babuskare po hodnicima, video sam spisak dežurstva. - pričao je u jastuk, kao sa zadnjom snagom.

Ja: Lažeš.

Relja: Kad sam te ja slagao!?

Ja: Osim za Serpenta i za Anđelin kokain jel?

Relja: E mala, stvarno si....

Ja: Prestani sa tim "mala", tako me i Ivan zove.

Relja: Ma nemoj, ja sam te prvi tako zvao. - uzbudio se kao kad detetu uzmeš slatkiš.

Ja: Bilo je dovoljno ofucano i pre Ivana. Nebitno. Ja moram da odem u svoju sobu, ovde nema mesta za oboje.

Relja: Nije tačno, super smo stali.

Ja: Relja, bukvalno ležim na tebi, ugušiću te. Nije da bi mi bilo žao, ali ajde...

Relja: Jao kako Tamara nije detinjasta... A i za šta me ti smatraš, ako mišliš da si mi ti teška?

Ja: Nisi uspeo da skreneš sa teme, moram da idem. - nasmejala sam se - A i zar ti potcenjuješ moj rad u teretani!?

Relja: Super ideja, čim se vratimo sa ekskurzije, idemo zajedno na treninge.

Ja: Potrudiću se da te ne iskomleksiram.

Tišinu je prekinulo svetlo sa mom telefona.

~ poruka od Aki ~
E mala, ne javljaš se. Nisam zaboravio tvoje obećanje. Zvaću te uskoro...

Aleksa jbt! Potpuno sam zaboravila na njega.

Relja: Ko je?

Ja: Ma mama mi šalje neke slike.

Nema šanse da dozvolim Aleksi da sazna za Relju! I obrnuto. Relja ne zna kakvi su likovi iz Aleksinog kraja.

Zar on nije rekao da će on da ga se reši?

Bežim od života, pratite meWhere stories live. Discover now