Gde je ova mala više? Ne mogu da verujem da se usrala. Nema šanse!
Ne, evo je! Došla je i uradila šta je trebala. Kad ga je polizala, frapirao se.
Ja: Ovo ti je za nju, a i za kačenje samnom. - okrenule smo se i izašle napolje.
Ja: Idemo do zidića.
Ona: Neće nas pustiti.
Ja: Neće biti pitani.
Ono troje nisu tu. Pffff budale. Okrenule smo se i odjednom vidiš njih kako se sudaraju sa nama.
On: Mene tražiš mala?
Ja: Htela sam vidim kako podnosiš činjenicu da sam te sjebala na svakom koraku.
On: Mhhm. - ispustio je onako nepoverljivo i naglas se nasmejao.
Njegov osmeh pa aloooo. Šta sad? Istopila sam se. Bežim. Pokušala sam da prođem pored njega, međutim on me je uhvatio za ruku i privukao na njega. Kakva struja bre, to su takvi udari koje ja doživljavam svaki put kad me pipne. Nikola Tesla se prevrće. Poljubio me je malo pored usana i bio u fazonu "ništa se nije desilo". Ništa mi nije jasno. Gledala sam ga zaprepašćeno, a on se samo nasmejao i počeo da opušta stisak sa moje ruke. Prišla sam jaaaako blizu njegovim usnama i ostala tako nekoliko sekundi i sama se ježući od ovog gesta. Odjednom, iz besa, ujela sam ga za vilicu najjače što sam mogla. On je stegao vilicu, oči i sve mišiće bukvalno. Otisak mojih zuba je još uvek bio beo. Otvorio je oči i nasmejao se. Jebem mu, ovo me plaši!
On: A mogao sam da te dam mojima da se igraju.
Ja: Dobro onda, Bg, Rakovica, Crno-beli park, večeras, 11am. Vidimo se. Dođi sam. - istrgla sam se njemu iz ruku i krenula sa malom unutra.
Ona: Šta bi to?
Ja: Šta? Ništa se nije desilo. Nemoj da pričaš. Kako se ti ustvari jbn zoveš?
Ona: Laura. Ti si Tamara, znam.Sve ok.
Ja: Konačno neko normalan.- ona se zakikotala.
Ja: Ajde da vidimo koliki je onaj štreber džentlmen ustvari.
Došle smo do kabineta i videle neke likuše i Ninu kako joj uništavaju stvari. Ona je otrčala plačući, a ja sam ušla unutra. Bile su previše udubljene u uništavanje tuđe imovine, tkd me nisu ni primetile. Prišla sam prvoj koja mi je bila na dohvat ruke i počupala je za kosu. Ona je zavrištala, svi su preusmerili pažnju na nas dve.
Ja: Imate 2min da sve što je još u funkciji vratite na sto i složite. Šta ste uništile, ili dajete pare odmah ili šaljem račun kući. Hmmmm. Birajte. Imamo i teži način naravno, uvek.
Nina: Ko si ti da nam prekidaš zabavu i pretiš nam?
Ja: Osoba sa kojom živiš, čije ime bezpravno nosiš i osoba sa kojom je tvoja keva danas vodila razgorov, misleći da priča sa tobom. Treba ti još ili....?
Nina: Uuugh. - zavukla je ruku u brus i izvadila pare iz njega. Bože sačuvaj.
Nina: Evo ti pišljive pare, pokupićemo sve. Ni reči Dejanu.
Ja: Deal.
Uzela sam pare, okrenula se i otišla u WC da nađem Lauru. Kad sam ušla zatekla sam Krstićevu glavnu kurvu kako udara malu. Ona stoji nepomično i pokriva se rukama, koliko-toliko. Odmah sam skočila na nju i lupila joj šamar.
Ja: Alo bre 5m razdaljine, jel jasno?
Ona: Jeste.
Ja: Zbog muškarca se tuku o Bože Gospode. -drala sam se kao budala i nije me bilo briga. Laura se umila u i krenula zamnom.
Laura: Heej čekaj. - okrenula sam se ka njoj i stala. Zagrlila me je i zahvalila mi se.
Ja: Nema na čemu. Zašto si je pustila da te udara, je li? Mogla si da je ubiješ u roku od 2 min. Zašto si sebi priredila bol, hmm? Zbog dečka? - ona me je samo još čvršće zagrlila.- Joj kuku meni sa tobom. Btw evo ti pare za nov pribor, direktno iz Nininog brusa. Hahahha. Dobrovoljno mi je dala pare i sve su složili.
Laura: Ti si car ozbiljno.
Ja: Znam znam, divna sam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sedmi čas se približava kraju, što znači da za svega 10min mogu da izađem iz ove zgradurine.
Zvonilo je i svi su izleteli napolje. Čas smo imali sa razrednom, pa sam morala da se pravdam unapred.Ja: Razredna, mene su 3. i 4. čas upisali kao odsutnu, jer se ja nisam predstavila. Imali smo dvočas matematike i nastavnica je rekla da Vama to kažem jer nije radio internet, sad više nema pristup.
Razredna: Uredu, naravno. - nasmejala se pristojno i otišla.
Izašla sam iz kabineta. Očekivala sam bar Lauru da uhvatim, ali ona nije bila tu. Sad treba da se suočim sa Krstićem. Hahahahah. Nije bio na svom mestu tkd sam otišla do Vujka. Čovek se smejao kao lud i gledao u fon.
Ja: Khmm. Jel možete da mi date plan dežuranja, Krstić je bio previše nesposoban.
On: Znam borio se sa roze šlagom.
Ja: Ko je snimao?
On: Ne znam sine.
Ja: Važi, odoh.
Klimnuo je glavom i sa osmehom dalje gledao u svoj telefon.
Pustila sam mami poruku da je sve bilo super, da mi nedostaju itd. Dejanu sam poslala poruku da sa novim prijateljima idem u kafić i da ću kasniti kući. Kako da ne. Nininu gubicu imam u razgovoru sa Anom. Ona ne zna koliko loše stvari mi je ova nesvesno ispričala tako da pazi šta radi. U međuvremenu sam dosta poodmakla školi i zaputila sam se ka železničkoj na bus za Beograd. Novi Beograd tačnije (skuplji i "novo" izgrađeni deo Beograda). Kupila sam kartu, žvake i dve guarane-obe za mene lol. Kako sam moćna hahhahhaha. Ušla sam u bus, stavila slušalice i razmišljala. Razmišljala sam o svemu. Možda vam jednom kažem svoj problem, ali prvo poverenje zar ne? (vidi problem u svojoj ličnosti već dve godine i to je ubija. pokušava još uvek tajno da se bori sama sa sobom, ali to sad ostavlja po strani jer je samo jedna zalutala misao može doveti do skakanja sa zgrde)
*********************************************************************************************
Stigla sam u Bg i kako sam stala na tlo, naježila sam se od glave do pete. Skoro sam otišla, ali Beograd nije Beograd sa Dejanom. Setila sam se da noćas moram da izblejim ovde sa onim likom i promenila plan. Opet lol. Znači danas imam dan za Beograd posle toliko godina sanjarenja. Na ovo sam toliko dugo čekala. Predveče idem u bazu. U 3am u parku. U Rakovici ću da budem i tako i tako. Dok sam se vozila busem do mog starog kraja, primetila sam neku kurvetinu plave kose kako se bukvalno jebe sa likom pored. Koji kurac je ovo. Msm znam , Bg ali opet. Onda se odjednom okrenula i videla sam joj facu. Ma ne seri. Ana. Ako me vidi najebala sam kod oca, ali opet nmg da je pustim da se provuče sa ovim. Brzo sam ih slikala kako ispiraju grlo jedan drugom i otišla u drugi kraj busa. Ne treba mi ona danas.
Šta ako je neko vidi? Hoće li sastanak proći dobro ili će to biti zamka?
KAMU SEDANG MEMBACA
Bežim od života, pratite me
Fiksi RemajaTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...