Otvorila je usta da kaže nešto i baš kad sam očekivao verbalni atak svog života...ona me je zagrlila.
Nisam joj odmah uzvratio zagrljaj i time joj dao priliku da uradi nešto što nikad ne bih očekivao od nje.
Spustila je usne na moje grudi i ostavljala sitne poljubce.
Kako se spušta niže, napetost u meni raste i skoro sam siguran da i ona to vidi.
Uhvatila je učkur moje trenerke i nesigurno me pogledala.Ja: Ne mora... - prekinula me je tihim glasom.
Tamara: Relja, ja.. - delovalo je kao da je prošla večnost dok je to izgovarala. Ućutala je i cimnula se jer je neko pokucao na vrata.
Xx: Gospodine, mogu li da uđem? - Tamara je podigla obrve i prostreljala me upitnim pogledom.
Ja: Ne sad. Šta se desilo?
Xx: Pa.. ja ovaaj, malo mi je neprijatno ovako..
Ja: Idite u dnevnu sobu, dolazim. - čuli su se sve tiši koraci; otišla je.
Tamara: Objasni.
Ja: Ima žena koja dolazi jednom nedeljno da posremi po stanu i to. Sad joj izgleda treba nešto.
Tamara: Mhm. - sumnjičavo me je pogledala, grubo zategla učkur moje trenerke i uzela majice sa kreveta.
Jednu je dala meni, drugu je ona obukla i pošla u dnevni boravak ispred mene.Ja: Samo napred domaćice. - dobacio sam tiho.
Tamara: Molim!? - okrenula se uvređeno i pošla nazad u sobu. Uhvatio sam je za ruku i povukao na sebe.
Ja: Šalim se bre, drago mi je što ovo vidiš kao naše. Primetio sam, svidelo mi se i prokomentarisao sam. To je sve.
Tamara: Kako da ne. - prevrnula je očima i otresito otišla od mene.
Ja: Tamara! - okrenula se da me sasluša - Pričaćemo o onome malopre, ali 'ajde samo da završimo sa ovom ženom, da ostanemo sami.
Tamara: Nećemo da pričamo o tome. - bila je već dosta postiđena, falilo je samo malo da popusti.
Ja: Ako nećemo da pričamo onda ćemo da radimo to, ali daj da prvo ovu.. - aludirao sam na ženu na kauču i pokazao Tamari glavom da dođe.
Ušli smo skroz u sobu i seli pored nje.
Xx: Gospodine Relja, žao mi je što Vas sada uznemiravam. Pogotovo kad imate gošću, ali..
Ja: Nije ona gost gđo Marijana, biće ona tu stalno. Jel Ste dobro, bledi Ste?
Marijana: Dobro sam, nego.. razvodim se i htela sam da Vas pitam da li bih mogla da dobijem neke dve nedelje slobodno.
Tamara: Bravo, ispravnu odluku Ste doneli. A te dve nedelje Vam ne dajemo ako Ste planirali da sedite kući, premotavate uspomene i pijete crno vino u suzama.
Marijana: Zapravo, htela sam da odem u banju na nedelju dana i posle kod mame u selo, nisam dugo.
Tamara: Odlično, svaka Vam čast. Retko ko ima mud...snage za to.
Relja: Slobodni dani nisu problem, samo što onda moram da tražim zamenu za taj period.
Tamara: Za kakav bre period, 'leba ti! Za dve nedelje.. Vi Ste onda slobodni da idete...ahm, a i da uživate u životu kao razvedena osoba. - htela je da joj kaže da ide bez da deluje grubo, pa se smotala sama u svoje reči.
Marijana: Hahah, baš si draga... Ste dragi.
Tamara: Nemojte da mi persirate. Mi smo na istom, ili persiramo svi jedni dugima ili nikako.
Marijana je uzela svoju tašnu i uz kratko "Doviđenja" otišla.
Ja: Šta je bilo ovo malopre?
Tamara: Nije te bilo sramota da kukaš zbog dve nedelje bez čistačice!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bežim od života, pratite me
Genç KurguTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...