On se samo slatko nasmejao, zabacujući glavu malo unazad. Ne znam da li je on svestan svoje privlačnosti.
On: Hoćeš li da priznaš da ti se sviđam i da se zabavimo ili ćeš nastviti sa tim tvojim odmeravanjem?
Ja: Mnogo si se dečko utripovao.
Ovaj put sam stavila ruku na njegova prsa i malo ga lagano odgurnula, onako senzualno bla bla bla. Pokušala sam da nas okrenem što je on primetio i nesigurno me pogledao. Ne znam da li je u njegovim očima napaljenost ili šta, ali me je malo uzburkalo. Uputila sam mu siguran pogled i on nas je okrenuo, samo što je svoje ruke stavio na moj struk. Jebem mu! Polako sam mu prilazila kao da hoću da ga poljubim i kad sam bila na par milimetara od njegovih usana, naglo sam se okrenula i počela da trčim kao nenormalna. Okej sad sam mu stvarno pobegla.
Usput sam pitala nekog od prolaznika za klub i brzo stigla do njega. Na ulazu sam prošla sa lažnom ličnom i ušla. Odmah me je zapljusnuo miris alkohola, cigara i jeftinih parfema. Produžila sam ka šanku i naručila pivo. Malo mi je glupo da pijem pivo, ali nesmem nešto jače da pijem zbog škole sutra.dva sata kasnije
Ja sam se malko napila. Vidim malo mutno, ali je u principu okej. Platila sam pića i odlučila da krenem kući. Išlo mi se u wc, ali ko normalan ide u wc u klubu? Niko, tačno. Krenula sam ka izlazu i tek onda shvatila da moram peške u...u...pa jedan noću po nepoznatom gradu. Super, bravo pametnice. Uključila sam flesh-light i brzim koracima krenula kući. Posle desetak minuta hodanja, primetila sam da me neko ozbiljno prati. Šta sad? Šta će još da me strefi prvi dan u ovoj selendri? Da navučem lika na Aninu gajbu? Možda i bih da to nije moja gajba sada.
Okej, samo ostani smirena!
Ućiću u prvi sledeći kafić ili prodavnicu i sakriti se tu.
On: Bežiš jer si me prepoznala ili jer me još nisi prepoznala??
To je on! Onaj mali iz tržnog. Kako? Kako me je našao opet i šta hoće od mene više? Ništa mi nije jasno. Okrenula sam se i zagrlila ga. Ne znam zašto ili da li sam normalna, ali alkohol radi to je sigurno. Osetila sam da je i on bio dosta pijan tako da se možda neće sećati ovoga sutra. Zbunio se na trenutak, ali mi je brzo uzvratio zagrljaj.
Ja: Ovaj..... Hvala ti.
On: Zato što nisam neki pedofil?
Ja: Da, tako nekako. - idalje smo bili zagrljeni i onda sam ja počela da se odvajam od njega jer mi je bilo neprijatno.
On: Sad ne ideš nigde. Ne opet. - ovo zadnje je prošaputao a ja sam se zakikotala.
On: Šta se ti bre smeješ?
Ja: Mnogo si slaaadak.
Molim? Neeee. Budalo pijana! Šta lupetaš!?
On: Ma jel da? Odkud sad to?
Ja: Samo sam pijana. Hvala ti, a sad žurim i imam dečka.
On: Hahahaha. Dečka ćemo da sredimo, a ja mogu i brzo. Nije problem. - namignuo mi je, o moj Bože. Sad sam se potpuno izvukla iz zagrljaja i stala ispred njega. Lupila sam mu onako, osrednji šamar, a njegova glava se samo malo okrenula u stranu.
Ja: Nećeš ti ništa da sređuješ i nemoj da se ložiš toliko mali. - okrenula sam se i nastavila svoj put kući.
On: Ti si "mala" i ne možeš da ideš nigde.
Ja: Ma jel, a ko mi to kaže?
On: Google maps u Srbiji, stvarno? - uzeo mi je telefon.
Ja: Vrati mi telefon odmah.
On: Neka, hvala.
Ja: Dečko ne gubi se nego mi vrati moj telefon. - prišao mi je u sekundi i nadvio se iznad mene bukvalno. Stavio je svoje ruke na dno mojih leđa i skroz me privukao sebi.
On: Alo mala nemoj ja da te dovedem do granice gubljenja. Mislim uradiću to i tako i tako, ali kasnije.
Samo sam ga nemo gledala, kao da recituje stihove poezije, a ne da mi objašnjava da će me poje ati i odjebati odmah nakon.On: Ovako ćemo. Ne možeš sad sama kući, tako da te ja vozim.
Uskoro smo stigli do parkinga na kom je blejao samo jedan prebrutalan motor. Ok wow.
On: Ideš?
Ja: Da, evo.
On: Sviđa ti se moja beba?
Ja: Vrlo, ali imam lepšu. - isplazila sam mu se i sela na motor.
On: Kako da ne.
Ja: Da da. Imam lepši motor. - mumlala sam sa poslednjim atomima snage.
On: Pijanduro. - sad se on meni isplazio i seo ispred mene.
Ja: Ništa kaciga, haa? Praviš se da imaš muda ili voziš kao pička?
On: Mala prebiću te.
Rekla sam mu adresu neke kuće koja je malo dalje od moje.
On: Mala?
Ja: Hmm?
On: Mene si našla da farbaš?
Ja: Ne, što?
On: Tu mi živi drug.
Ja: Pa sigurno neću da ti dam pravu adresu. Šta ako ipak postaneš pedofil?
On: Ma daj bre mala.
Dala sam mu pravu adresu i on je upalio motor, uživajući u zvuku.On: Ma nemaš bolji motor. Nema niko.
Ja: Ustvari u pravu si. Nemam ga više. Oduzet od kad su me zaustavili.
On: Sereš ?
Ja: Ozbiljno.
On: Ma ti to samo mene da inpresioniraš.
Ja: Honda CBR1000RR-R Fireblade. - ubeđivala sam ga u svoju polu-laž prepoznavajući model njegovog morora.
Već smo se vozili dok sam mu ja dokazivala da znam o čemu govorim, a ostatak vožnje je protekao u tišini. Nisam htela da ga držim oko struka, nego sam se držala za deo pozadi. Kad je krenuo sa semafora namerno nas je cimno jednom tako da telom padnem na njegova leđa.
Čula sam njegov prigušeni smeh kad sam obavila ruke njemu oko struka. Brzo sam vratila ruke na šipku iza i trudila se da se zadržim.
Stigli smo ispred moje kuće, ja sam sišla, zahvalila mu se i potrčala u kuću. Polako i tiho sam se prošunjala do moje sobe i bacila na krevet. Otišla sam do wc-a da skinem šminku. Presvukla sam se u pidžamu i legla u krevet sa slušalicama. Super imam još 5 sati sna. Divno!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bežim od života, pratite me
Ficção AdolescenteTamara, devojka koja se već dosta mlada sprema za kriminal i promatra sve na tenane. Uz to pronalazi sposobnog lika i sa njim deli planove. Njih dvoje se penju zajedno tim stepenicama podzemnog sveta, kao tim ili par saznaćete zavirujući u ove redov...