aklıma bir şey gelmedi
resmen kendimi tekrar ediyorum
on beş dakika ısıtıp geri önünüze koyuyormuş gibi hissettim şimdi :(-Haftasonlarınızı nasıl geçirirsiniz?-
Hinata Shoyo:
→Onunla bir oyun alanına gidebilirsiniz.→Durmadan birbirinize meydan okursunuz ve kimin kazanacağı hakkında kavga edersiniz.
→Asla sorumsuz bir erkek arkadaş değil.
→Eğer bu işin sonu tehlikeye gidiyorsa seni durdurur.
→Pamuk şeker satan bir seyyar satıcıya gider ve elinde iki tane pamuk şeker ile geri gelir.
Asahi Azumane:
→Onunla evde zaman geçirirsiniz.→Televizyon programları izlemekten daha çok kutu oyunları oynadınız.
→Rekabetten daha çok eğlenceli oldu.
→Durmadan güldünüz ve birbirinizle dalga geçtiniz.
→Ufak hileler.
"Kazanmak için hiç şansın kalmadı." oyunu kazanmasını sağlayacak taşı yerine koymasına izin vermeden önce onun dudaklarına ufak bir öpücük konduruyorsun. Aklı karışıyor.
"Şimdi koyabilirsin." Yalandan ağladı.
"Fazla kötüsün!"
Tsukkishima Kei:
→Eğer aklınıza yapacak bir şey gelmezse seni ders çalıştırır ama bir kaç dakika sonra bundan sıkılırsın.→En sonunda birbirinizi sinir etmeye başlarsınız.
Ne yani bunu beklemediğini söyleyemezsin, değil mi?→Sarılmalar. Bolca.
→Onun saçlarını karıştırdıktan sonra düzeltiyorsun ve tekrar bozuyorsun.
Tanaka Ryunosuke:
→Onunla beraber küçük bir marketi soyarsınız. AKSİYON AKSİYON→Sonradan paralarını verdiniz elbette. Sadece hayat daha ne kadar monoton ilerleyebilir?
→Çaldığınız abur cuburları bir parkta yediniz ve ortadaki çocuklarla paylaştınız.
→Çünkü biraz fazla almışsınız...
Lev Haiba:
→Bir hayvan barınağına gidersiniz.→Bazı köpekleri kucağınıza alıp seversiniz.
→Bazıları kuyruklarını sallayarak peşinizden koşmaya başlar.
→Günün sonunda ise dondurma yersiniz.
Kuroo Tetsurou:
→Uzun zamandır boş olan bir eve girersiniz.→O da Tanaka gibi. Sadece eğlenmek ve eğlenirken de biraz korkmak istiyor.
→Neredeyse her tarafta tozdan kalın bir tabaka oluşmuştu ve evin kokusu da pek iç açıcı değildi.
→Teker teker odalara girmeye başladınız.
→Her zaman onun arkasındaydın ve bazen elini tutuyordu.
→Yatak odasına girince imalı bir şekilde sana bakmaya başladı.
Yamamoto Taketora: (hay ben böyle isme-)
→Bir havuz partisine gidersiniz.
→Fazla korumacı. Gözlerin üstünde olmasını sevmiyor.
→Durmadan sana duvar olmaya çalışıyor.
→Yine de bu sizin gününüzü berbat etmiyor.
→Her masadan sinsice içecek çalıyorsunuz.
→Bütün içeceklerin tadına baktınız.
Ushijima Wakatoshi:
→Onunla her haftasonu belli bir aktiviteniz olur. At yarışlarını izlemek.→Bazen de tek başınıza ata binebilirsiniz.
→İkinizin de desteklediği atlar farklıdır. Buna yatırım yapmazsınız ama bunu seviyorsunuz.
→Bazen onu sinir etmeye çalışıyorsun ama sana sakin cevaplar vererek seni sinir ediyor.
→Bazen onun yüzündeki gülümsemeyi yakalayabiliyorsun.
Tendou Satori:
→Uzun bir yolda yürüyüş.→Büyük ihtimalle yolun kenarında orman dururdu.
→Eskiden yaşadığınız anılar hakkında konuşurdunuz.
→Kolunu omzuna dolayarak seni kendine çeker.
Bokuto Koutarou:
→Ormanda kamp!→Yerinde durmadan etrafta geziniyor ve sanki bu konuda çok ustaymış gibi davranıyor.
"Merak etme, hatun! Ben varken bize hiçbir şey olmayacak!"
"Hangi dağın köpeğisin sen ya? Hatun nedir?"
→Beraber ceylan kovaladınız.
gururlu sevgili Kageyama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfiction"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"