five heart stopping times

1K 52 20
                                    

-Kageyama Tobio-
--HP AU--

Kageyama, hayatında beş kez zamanı durdurmak istedi. Kalbinin bu kadar fazla atmasına engel olmak yerine bunları durmadan yaşamak daha çekici geldi. Zamanı durdurmak istedi, sanki seni bu hallerde görmesi zaten bir lütuf değilmiş gibi... Bunun farkına vararak bir kez daha yaşamak.

′°′

Zamanı durdurmak istediği ilk an kesinlikle seni ilk gördüğü zamandı. İlk görüşte aşka asla inanmazdı. İlk görüşte çekim mi? Elbette. Hoşlantı? Elbette. Belki de biraz sevgi? Tabii ki! Ama aşk, onun için daha farklı yerlerdeydi. Yine de seni ilk gördüğü zaman kalbinde bir şeylerin yeşermeye başladığını kabul etmesi gerekiyordu.

İlk kez bu hisleri duyumsadığı zaman, seni ilk gördüğü zamandı.

Hogwarts, her zaman misafirperver bir okul olmuştu. Bir çok kez diğer okullardan öğrenciler, yarışmalar veya kutlamalar için gelirdi ama bu sefer çok farklıydı.

Senin, Slytherinli bir kızla gülerek konuştuğunu gören bu çocuk, bir anda utanmaya başlamıştı. Gülüşünü uzun bir süre aklından çıkaramadı. Kıkırdaman, onun şimdiye kadar duyduğu en iyi melodiydi.

Seninle konuşmak istedi. İşte zamanı durdurmak istediği diğer anlardan bir tanesi de seninle ilk konuştuğu zamandı.

Yeni birisiyle tanışmak, senin hem nazik hem de bir o kadar temkinli davranmana neden oluyordu. Yine de ilk tanışmanızda ona o kadar sıcak davranmıştın ki... Ses tonun, bir kaç gece boyunca onun rüyalarını ziyaret etti.

Üçüncü durdurmak isteyişi, senin bir oğlanla beraber el ele ortak salona girişindi. Okula geleli bir yıl oluyordu ama bu bir yılda dahi birbirinize güvenliğinizi düşünüyordu. Eğer bir erkek arkadaşın varsa bunu ona söyleyeceğini tahmin ediyordu ama yaz tatilinde bile konuşmaya devam etmenize rağmen ona bir erkek arkadaştan bahsetmemiştin.

Kalbinin kırıldığını hissetti. Her hareketin gibi bu da onun bir kaç gün boyunca dalgın bir şekilde etrafta gezmesine neden olacaktı.

Hinata, onun sana karşı olan hislerinden haberdardı. Sessizce yaklaşıp Kageyama'nın kulağına fısıldamıştı. "Belki de sadece arkadaşıdır, ha?" Ama Kageyama, o anda kimin sadece bir arkadaş olduğu hakkında kararını vermişti. Kesinlikle senin için Kageyama sadece bir arkadaştı.

Zamanı durdurmak istediği dördüncü anınız, senin o çocuk yüzünden onun kollarında ağlaman oldu. Gözlerin dolu bir şekilde onunla koridorda karşılaştığında, uzun zamandır bakındığın rahatlatıcı kolların arasına yerleştin hızlıca.

Senin sarılman karşısında ne kadar kayıtsız kalmak istese de, kalbinin patlarcasına atmasına engel olamadı ama daha çok şaşırdı. Senin ona sarılman alışıldık bir şey değildi. Yavaşça kolları senin etrafına sarıldı ve saçlarını okşadı.

O yumuşak saçları sonsuza kadar hissetmek istedi.

Beşinci ve sonuncu zaman ise seni bir gelinliğin içinde kuğu gibi süzüldüğünü gördüğü andı. İşte bu, durdurulacak anlardan en değerlisiydi ona göre.

Sessizce seni beklemekle yükümlüydü ve açıkçası uzun zamandan sonra ilk kez çok heyecanlıydı. Zaman kendisinin izni olmadan yavaş ilerlerken sonunda uzun halının ucunda göründün.

Dondu, zamanı durduramadı ama sen, sanki yavaşlamış bir şekilde hayatının aşkına doğru yürüyordun. Gözleri her bir hareketini takip ettikçe yanakların kızardı. Sana bir kez daha aşık oldu.

Yeminlerinizi ettiniz ve sıra senin en çok beklediğin zamana geldi. Kesinlikle en çok eğleneceğiniz zamana.

"Bu çiftin mimarı olarak-" Bokuto, yanında duran Akaashi'nin dürtmesiyle susmak zorunda kaldı. "Yani mimarı olamasam da en büyük destekçisi olarak," onay almak istercesine Akaashi'ye baktı. "Bu zamanı ne kadar beklediğim hakkında hiçbir fikir yürütemezsiniz."

İkisi konuşmalarını yaptıktan sonra sıra Kageyama'ya geldi. "Hayatımda beş kere zamanı durdurmak istedim. Bunlar," hikayenin geri kalanını zaten biliyorsunuz.

Kageyama'nın konuşması bittiğinde gözlerinin yaşlı olduğunu anlatmama gerek var mı?

---
EN SEVDİĞİM BÖLÜM OLABİLİR

imagine haikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin