Hinata Shoyo

893 52 6
                                    

-Bu bebişle lunaparka gitmek-

BU MANYAK EĞLENCELİ!

Çünkü Hinata tam bir bebek ve bir çok şeye korkarak yaklaşacak. Bazen bağıracak, sana sarılacak ve daha bir çok tatlı şeyler!

Aslında Hinata ile beraber lunaparka gidene kadar oralardan pek hoşlanmazdın ama Hinata bütün davranışları ile beraber seni etkilemeyi başarıyordu.

Durmadan onun yanaklarını ısırmak istiyorsun. Çevrenizde sevgiline garip bakışlar atan insanların aksine onu kendine çekiyorsun ve ona sıkı bir sarılma veriyorsun. Kemikleri kıracak ve nefes almayı engelleyecek olanından...

"Y/N, ona binmesek?" Hinata sana yavru köpek gözleriyle bakarken yüzüne oturan gülümsemeye engel olamadın. Bu kadar tatlı olması nasıl mümkün olabilirdi ki?!

"Ama ilk geldiğimiz zaman oraya gitmek için çok heyecanlıydın." Onun elinden tuttun ve cebindeki son iki tane bileti çıkartıp ona gösterdin. "Hem bak! Artık sona geldik. Lütfen?"

Sen ona ne kadar dayanamasan da onun durumu da farklı değildi. Büyük gözlerin sonunda onu etkisi altına almıştı ve çekingen adımlarla dönme dolabın olduğu yere ilerlemeye başladı.

(Bu bölüm için özür dilerim. eğer yükseklik korkunuz varsa başka bir şey hayal edebilirsiniz. benim de yükseklik korkum var ama nasıl olsa bir hayal et'in içinde olduğumuz için yokmuş gibi düşünebilirsiniz!

ambiansın içine ettiğim için özür dilerim, iyi okumalar!)

Yan yana oturduğunuzda sevgilin, elini senin elinin üstüne koydu ve korkusunu azaltmak için hafifçe sıktı onları. Birazdan korkusunun biraz daha artacağını biliyordu. Yine de senin yanında olmak onu daha iyi hissettiriyordu.

Senin için de aynısı geçerli elbette. Ne zaman üzgün bir şekilde onun yanına gitsen çocuk gibi davranması ve tepkileri seni hep güldürüyordu. Onunla olduğun zaman nasıl üzgün olabilirsin ki?

Hinata'nın kolunu kendi omzuna koyarak ona daha da yaklaştın ve onun göğsüne sindin. "Sakin ol. Biliyorum, bu senin gibi birisi için kolay değil ama yavaş yavaş ilerleyecek nasıl olsa."

Kafanı biraz daha kaldırarak daha fazla yatışan sevgilinin yanağına bir öpücük kondurdun. Bazen, lafın gelişi falan değil, hala bir bebek gibi davranıyordu. Çoğu şeyden korkuyor, her şeye aşırı tepki veriyor ve gördüğü neredeyse her şeyi istiyor.

"Aslında buradan karşıda duran çiçekler çok güzel duruyormuş." Bir anda ruh değişimi yaşayan sevgiline şaşkınlıkla baktıktan sonra ağzından bir kahkaha çıktı.

"Shoyo, sen çok tatlısın." Senin iltifatının karşısında kızaran ve şaşıran sevgilini cebine koyup saklamak istiyordun. Onun dudaklarına kısa bir öpücük kondurup eski yerine geçtiğinde bu Shoyo için son noktaydı.

ARTIK KIRMIZI BİR SEVGİLİN VAR, HER ŞEYİYLE!

ARTIK KIRMIZI BİR SEVGİLİN VAR, HER ŞEYİYLE!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---
HEPİNİZE MUTLU YILLAR!

umarım bu sene fazla karamsar olmazsınız, başarılı ve en önemlisi sağlıklı bir sene diliyorum!

bu sene dileklerinizin gerçekleşmesi dileğimle...

imagine haikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin