Karasuno

2.6K 110 245
                                    

-bu maddelerle hayal et örneğidir-

Karasuno takımı sevgiliniz olsaydı?

Sawamura Daichi:
-Onun hakkında bildiğin bazı kurallar olurdu: Asla sinirlendirme.
Bir ara ona şaka yapmaya çalıştın ve sonunda iki ay boyunca seni umursamadan gezdi. İki ay!
Haksız olduğun için de bu duruma itiraz edemedin.

-Her haftasonu beraber parka gidip hava alırsınız, derslerden ve takım işlerinden fazla sıkılırdınız çünkü ikiniz de.

-Bazen takıma kurabiye falan getirirdin.

-Yui ile fazla iyi anlaşırsın çünkü ikinizin fazla ortak yönü var!

-Seni öpmekten hoşlanırdı. Boynundan, burnundan, ellerinden...

-Ve, fazla korumacı.

Sugawara Koushi:
-Aw, ne tatlı bir çift! Dostum, Koushi gibi biriyle olmak bulutun üstünde yatmak gibi!

-Biraz değişik bir erkek arkadaş. Sana karşı fazla umursayan tarafı takım arkadaşlarının yanında onlara karşı asla bitmiyor. Ama... bazen kızabiliyor.

-Onu her zaman fazla destekledin, hatta fazla fazla. Belki de insanların önünde soğuk birisi gibi duruyordun ama Sugawara'nın yanında olduğunda sanki ondan sana doğru bir enerji akıyor her zaman.

-O seni öpmeyi severdi ama nadiren dışarıya çıktığınız için okuldaki kaçamak öpüşmelerle yetinmek zorunda kalırdınız.
Bir kere Koç Ukai sizi yakaladı.

Asahi Azumane:
-Uhm, onu ilk gördüğünde fazla korktuğunu itiraf etmen gerek artık! Bir gece dışarıda gezerken, biraz manyak olmalısın, duvara vurma gibi bir sesin geldiğini duydun. Gece gece bu sesi neyin çıkartacağını merak edip gittiğinde gelecekteki sevgilinle karşılaştın.

Sabah hastanede uyandın.

-O bir bebek! Ne kadar sert gözükse de gergin olduğu zaman onu sakinleştirmek için oradasın! O kadar iyi bir kız arkadaşsın ki, seni ondan çalabilirim bebeğim.

-Ve onun fazla ilgiye ihtiyacı var, teneffüslerde ona sarılman gerekecek.

Ennoshita Chikara:
-Bu underrated oğluşum tamamen bir ilgi manyağı.

-Bir anda evinde belirecek, nedeni ise sarılmak istemesi.

-Maçlarda pek oynamasa bile onun her maçına gittin. Hep gitmediğin bir maçta oyuna girmekten korktu. Sana ne kadar yetenekli olduğunu göstermek istiyor.

-Yaz tatilinde gittiğin yer ondan fazla uzaktı. Bu yüzden her sabah, öğlen, akşam görüntülü ve sesli sohbetler yaptınız. Eğer görüntülü ve sesli olması mümkün değilse mesajlaşmayı tercih ettiniz.

Nishinoya Yuu:
-Bu libero fazla enerjik. Onun enerjisini azaltman gerek ;)

Derdim ama... Bu adamla olduğun sürece saçma sapan işlere nasıl girdiğini bile anlamıyorsun.

Bir ara beraber habersiz İngiltere'ye gittiniz. Döndüğünüzde aileniz ve diğerleri o kadar alışıktı ki sadece İngiltere'de ne yaptığınızı konuştunuz.

-Noya'dan bir yıl küçüktün. O yüzden menajer olduğun ilk gün sana Senpai dedirtmek için peşinde koşuyordu. Fazla inatçı birisin, elden ne gelir...

Tanaka Ryunosuke: (bu çocuğun ismini yazmak bile neden zor?)

-Fazla dangalak olan bu kele nasıl tutuldun bilmiyorum ama fazla iyi bir çiftsiniz.

-Beraber bütün takımı sinir ettiniz, özellikle Tsukishima'yı.

-Birbirinizi de fazlasıyla sinir ediyorsunuz. Seni çoğunlukla eskiden Kiyoko'ya olan takıntılığını anlatarak sinir ediyor.

Dangalak diye boşuna demiyorum ben.

(Karasuno bitmiyor :( üzücü)

Tsukkishima Kei: (şu çocuğun adının yazılışını hala bilmiyorum :O)

-Fazla kibirli, ona haddini bildirdin. Ondan sonra olanlar oldu zaten.

-Senden etkilendi, evet bunu başardın! O salyangozu kabuğundan çıkarttın. Kendin ile gurur duyman gerek.

-Tsukki fazla belli etmiyordu ama ne zaman belli etse bu senin için yeterliydi. En azından seni sevdiğini biliyordun.

-Beraber ders çalışırsınız, derslerini bu sayede geliştirdin.

-Odasına girmeden önce onun çocukluğunun fotoğraflarını gördüğünde onunla dalga geçmeye başladın. Ama içinden bunun fazla tatlı olduğunu biliyordun.

Yamaguchi Tadashi:
-Yamaguchi'nin fazla utangaç olduğunu biliyordun. O yüzden ilk adımı sen attın. Ama beklemediğin şey Yamaguchi'nin senin için bir anda açılması oldu.

-Artık, eski utangaç Yamaguchi seni utandırmaya başlıyordu ve bu hâli sadece senin yanındayken böyleydi.

-Onunla beraber oyun salonuna gittiniz, aranızda fazla rekabet var.

-Etkili servis kullanmasında ona yardım etmeye çalıştın. Bu ona fazla yardımcı oldu!

-Senin hakkında hep en iyi kız arkadaş olarak bahsediyor.

Kageyama Tobio:
-Kageyama'yı ortaokul yılından beri tanıyorsun. Bir ara son kalan sütü aldığı için ondan nefret etmeye başladın.

-Ama liseye geçtiğinde bir teneffüsten dönerken masanın üstünde bir süt kutusu buldun üstünde bir notla.

-Kageyama yeteri kadar üzgün olduğunu belli etmişti. Notta ise sadece şunlar yazıyordu:

'Umarım artık peşimde sütümü içtin diye gezmezsin, bücür.'

Üzgünlüğünden kahrolmuş gibi duruyor.

Hinata Shoyo:
-Bu turuncu kafa seni yalnız bırakmanın ne demek olduğunu bilmiyor.

-Bir gece, daha doğrusu sabah, seni üçte aradı ve voleybol oynamak için buluştunuz.

-Dediğim gibi seni yalnız bırakmayı bilmiyor ama bunu zor da olsa öğrendi.

-Evine geldiği zaman ailene selam verdi ve hızla senin odana ilerledi. O anda sen de duştan çıkmıştın. Seni üstünde sadece havlu ile görünce kızarmaya hızla devam etti.

Ah, tatlış portakal.

Kiyoko Shimizu:
-Bu Tanrıça nasıl davranması gerektiğini çok iyi biliyor!

-Tanaka sevgilini ele geçirmeye çalıştığında bir anda Tanaka'nın arkasında beliriyorsun. "Sevgilimden uzak dur, kel."

-Kiyoko her zaman göz önünde olan birisi olsa da o seni daha çok kıskanırdı.

-Onun gözlüğünü çaldın, bundan asla pişman değilsin. Sadece göz numarasının bu kadar büyük olduğunu bilmiyordun.

-Seni bir çukurdan çıkartmak zorunda kaldı.

Yachi Hitoka:
-Yachi fazla tedirgin birisi, açıkçası senin elinden tutana kadar öyle birisi.

-Senin yanında her zaman dışa dönük, annesiyle bunun hakkında uzun uzun konuşmalar yaptı.

-Annesi seni ilk başta sevmiyordu, Yachi'nin menajer olmasında fazla yardımın dokundu. Onu ne kadar desteklediğini gördükten sonra seni yemeğe çağırdı ve o mankenleri kıskandıracak güzellikteki kadının karşısında ne kadar gerildiğini fark ettin.

-Tabii bu da Yachi elinden tutana kadar sürdü.

birini unuttum mu?
unuttuysam lütfen yazın, hemen düzeltebilirim :)

imagine haikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin