-ay diğer bölümlerin devamı işte-
--Kenma Aşkısı--
---düşmeme izin verme---'Kenma bugün zindandan çıktı ve onu düzenli olarak ziyarete gittiğim için beni suçlu gördüler. Lucas, beni birisine lanetleteceğini söyledi. Zindanda lanetimi bekliyorum. Tarih;12 Nisan 1735.'
Kenma'nın gözlerinden yaşlar akmaya başladı yine. Kendisi yüzünden olmuştu, değil mi? Sadece kendisine yardım etmek istiyordu.
'Ben ölümsüzlükle lanetlendim. Her yüzyılı hafızamı kaybetmiş bir şekilde yeniden yaşayacağım ve kimse beni tanımayacak. Bu defteri Kenma'ya vermeyi planlıyordum ama iyiki vermemişim. Her yüzyılımı hatırlamak istiyorum. Tarih; 12 Mayıs 1735.'
Demek bu yüzdendi. Ölümsüzlükle lanetlenmişti ama neden ölmüştü? Gözleri takvime takıldı. 27 Aralık 1999.
Bir yüzyıl daha bitmek üzereydi. Y/N her şeyi unutmak üzereydi. Bu yüzden defteri kendisine vermişti. Bir mesajı vardı! Ve Kenma sayfaları daha hızlı okumak zorundaydı!
'Beni ülkeden attı. Lanetimin ülkeye de yansıdığını düşünüyor. Umarım hepsi acı içinde ölür! Tarih; 12 Haziran 1735.'
Sayfalar en sona dönmeye başladı.
'Dün gece bir gemide uyandım. Düne ve öncesine dair hiçbir şey hatırlamıyorum ama bir adam bana kendisinin kızı olduğumu ve kafama taş düştüğü için hafızamı kaybettiğimi söyledi. Dinlenmek için beni bir gemiye getirmiş. İyi birisine benziyor. Tarih; 1 Ocak 1800.'
Hafızasını kaybettiği ilk yüzyıl.
'Babam beni eve getirdiğinde bir arkadaşı ziyaret için gelmişti. Bir oğlu var ve sessiz birisine benziyor. Onunla beraber sokağın sonundaki parka gittik. 1 Şubat 1800.'
'Kenma ile okula beraber gitmeye başladık. Babam yeni okulumun bana daha iyi geleceğini söyledi. Gerçekten de duvarlarının rengi hoşuma gitti. Kenma'ya gelirsem iyi birisine benziyor. Bu defterin nereden geldiğini bilmiyorum ama bunu ona vermeyi düşünüyorum. 1 Mart 1800.'
'Beş yıl oldu ama hâlâ defteri Kenma'ya veremedim. Bilmiyorum, onun için farklı duygular besliyorum ve bu defteri ona verdiğimde anlwyacağından endişeleniyorum. 1 Mart 1805.'
'Kenma piyanoya olan ilgimi fark etti. Bir daha çaldığım zaman yanımda olmak istediğini söyledi, çok heyecanlıyım. Biraz daha çalışmam gerek. 1 Mart 1809.'
'Kenma'nın kız arkadaşı varmış. Onunla geçirdiğimiz bir saatlik piyano etkinliğinden sonra söyledi. Bana onu ne kadar sevdiği hakkında konuşurken duymamak için hafifçe çalmaya devam ettim. Umarım bana darılmamıştır. Tarih; 1 Nisan 1809.'
'Kenma şehirden taşındı ve ben defteri ona veremedim. Tarih; 1 Haziran 1856.'
Sayfalar çevrildi ve en başa geldi. 'Ben her şeyi öğrendim. Sayfalar bir gün kendiliğinden dönmeye başladı. Bunu okuduğunu biliyorum, Kenma. Beni buradan çıkartman gerek! Bir yüzyıl daha bitmeden süren var! --------'
Tarih kısmı boştu.
Kenma hızla gözlerini odadaki takvime çevirdi. '23 Aralık 1999.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Hayran Kurgu"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"