---
telefona bakarken anneannemgil 'sevgilin mi var? telefona fazla bakıyorsun.' dediler.
olsa onların mı yanında bakarım, Allah aşkına NWNJDNAJRF
sırf mantıklı olsun diye soğuk odaya geçtim, orada bakmaya başladım.
en azından olmayan sevgilimi sakladığımı sansınlar.neyse gereksiz bir girişti ya
iyi okumalar!
tabii, girişten sonra ne kadar iyi olabilir amagiriş de bölümün yarısı olmuş...
-Onunla bir gece.-
Yoğun bir şekilde bir kaç gündür devam eden baş ağrılarından kurtulmak için tek çare olarak sevgilini görmüştün. Dışarıda rüzgar sert bir şekilde eserken aynı zamanda yağmur da yağıyordu.
Soğuk havaya inat vücudunun alev alev yanmasını sağlayan Asahi'nin yavaş yavaş bedeninde gezinen dokunuşu. Açıkçası zaman geçtikçe ağrın geçiyor. Ne olursa olsun senin için orada olduğunu hissetmek seni ayakta tutuyor.
Yüzünde ufak bir gülümseme oluşmasının şu an tek nedeni. Bütün hayatını ona adamaya hazırsın bazen. O, bunun henüz farkında değil ama senden karşılıklı herhangi bir şey beklemiyor.
İlişkinizi açıklamak için fazla şatavatlı sözlere gerek yok. Onu geliştirmek için pahalı ve süslü hediyelere ihtiyacınız yok. Ki zaten birbirinize olan sevginiz her geçen gün kat kat artıyor. Gerçekten tek kelimeyle, mükemmelsiniz!
Rüzgarın sallamasıyla evinizin camına vuran ağaç dalları, kulağına Asahi ile beraber olduğun için adeta bir melodi gibi geliyor. Aslında o kadar yatıştırıcı bir ortamdasınız ki...
Ara sıra caddeden geçen arabalar, yolun kenarlarında birikmiş suları kaldırımlara sıçratıyordu. Evinizin tam önünde duran portakal ağacında daha yeni yeni olgunlaşmaya başlayan portakallara bakarak gülümsüyorsun. "Biliyor musun, gelecekte de seninle böyle olmaktan başka bir şey istemiyorum."
Utançla gülümsüyor. Senden bu tür iltifatları neredeyse her saat başı olsa da bünyesinden dolayı hala buna alışık değil. Ellerinde büyümesini izlediğin bu koca bebeğin, bu hallerine bile bayılıyorsun. "Ben sadece seni yanımda istiyorum. Mutsuz olsak bile seninle olduğum zaman her şey daha iyi oluyor."
Kesinlikle uzun zamandır senden aldığı cesaretle böyle sözler söylüyor çünkü önceden Asahi, pek ilişki adamı değildi. Daha çok rahip gibi öleceğini düşünüyordun. "B-ben-"
"Şşş, bir şey demene gerek yok." yavascat saçlarını okşamaya başladığında gerçekten diyecek pek bir şeyin de kalmamıştı. Rahat nefesler alarak onun kucağında dinlenmeye devam ediyorsun. "Sana bayılıyorum."
Senin kulağına doğru mırıldandı. Sıcak nefesi usulca kulağından boynuna çarptığında hafifçe yerinde kımıldanıyorsun. Gerçekten, ne yaptın da bu kadar mükemmel bir adamı hak ettin? "Sana deli gibi aşığım, Asahi."
"Uhm," huzursuzca kızaran yanaklarını saklamak amaçlı kafasını iki yana hareket ettiriyor. "B-bu çok iyi!" Kahkaha atıyorsun ve onun daha fazla kızarmasına neden oluyorsun.
"Bebeğim, gerçekten en iyisi sensin! Şu kızarmış yanaklarını bir görsen! Evimin önünde yetişecek tonla domatesten bile daha ilgi çekici duruyorsun!"
"Y/N..." yalvaran gözler ve kızarmış yanaklarıyla sana bakmaya başladığında iyice erimeye başlıyorsun. Utandığı zaman adını telaffuz ediş şekli bile ayrı güzel... "Lütfen, daha fazla yapma."
"Bunu benden nasıl istersin?" Kollarını ona sıkıca dolayıp kafanı onun geniş omuzlarına yerleştiriyorsun. Senin, onun yüzünü daha fazla göremeyeceğini anlayıp ufak da olsa rahatlıyor. "Seni utandırınca o kadar fazla tatlı oluyorsun ki!"
"Bu benim açımdan öyle değil ama..." Sessizce söylenmesi o kadar fazla hoşuna gidiyor ki... "Lütfen, sadece yatsan?"
"Eğer senin kollarındaysa neden olmasın?"
"Oh," derin bir nefes aldı. Kalbinin hızla atmaya devam ettiğini hissedebiliyordu. "Seni sonsuza kadar seveceğim."
---
infinity hakkında özel bir bölüm yazmak istiyorum yakiminle olmalı sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfiction"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"