Kita Shinsuke

1K 75 20
                                    

-Kita ile gece rutini-

İkiniz de antrenmanlarınızdan sonra eve geç saatte gelmiştiniz. Yorgunluk ve stres bedeninizi ele geçirmiş gibiydi. O kadar yorgundun ki Kita'nın aksine salonda duşunu alıp gelmemiştin, bu yüzden eve geldiğinde yorgunlukla kendini banyoya attın.

Kita, sen banyadon çıktığın zaman giymen için kıyafetlerini hazırladıktan sonra kahve yapmak için alt kata indi. Sana değer veriyordu ve banyodan sonra kendine gelmen için kahve içtiğini de biliyordu.

Banyodan çıktıktan sonra direkt yatak odanıza girdin ve yatağın üzerinde duran kıyafetleri gördün. Yüzüne bir gülümseme oturttun ve üstünü giyinip havluyu saçına bağladın.

Aşağı kata indiğinde Kita mutfaktan elinde bardaklarla çıkmak üzereydi. Gülümseyerek elindeki bardaklardan bir tanesini aldın ve diğer elinle de onun elini tuttun.

Balkona adımladığın sırada elini hafifçe sıktı ve kahvenin dökülme ihtimaline karşı seni yavaşça kendisine çekti. "Hava soğuk, daha yeni banyodan çıktın, hasta olabilirsin."

O çocuğu yemek istiyorsun!

Şu anda seninle ilgilenmesi, seni düşünmesi, sana kahve yapması... Bütün feels damarlarına giden kanın hızla pompalanmasına neden oldu. Bedenini istila altına almış olan Yorgunluk-ı Milliye birlikleri Kitayı Müdafaa-i Cemiyetinin de destekleriyle durdurulmuştu. (eğer Osmanlıcama ve tarih bilgime laf eden olursa gelir ona sarılırım.)

Beraber kanapeye oturdunuz, kahvenden bir yudum alıp rahatça arkana yaslandığın anda Kita ayağa kalktı ve yukarı kata çıkmaya başladı.

Elinde saç kurutma makinesi ile merdivenlerden indiğini gördüğünde kahveni bir kenara bıraktın. Kita senin saçlarına oynamayı, onlara şekil vermeyi çok severdi. Şimdi de saçlarını kurutmak için geliyordu.

Saçlarının, kazağını ıslatmaması için omzuna koyduğun havluyu yerinden çekerek saçlarının uçlarını hafif hafif sıkmaya ve suyunu almaya başladı ilk olarak. Havluyu bir kenara bırakarak elleriyle saçlarını düzelttikten sonra kurutma makinesini fişe takarak ayarlarıyla oynadı.

Ve işte en sevdiğin an geliyor!

Saçını kurutmadan önce saçlarının üstüne ufak bir öpücük konduruyor ve yüzünde bir gülümsemenin oluşmasına neden oluyor.

Saçlarını kuruturken bazen saç diplerine ufak ufak masajlar yapıyordu. Açıkçası elleri senin saçlarında gezerken fazla rahatlıyorsun. Durmadan dik tuttuğun omuzların, rahatlamanın verdiği etkiyle yavaşça aşağıya doğru düşüyor.

Kita, saçını kurutmayı bitirdiğinde gözlerin çoktan kapanmıştı. Belki de fazla derin bir uykuda değildin ama huzurluydun. Saçlarında gezinen o parmakların hissi seni asla terk etmiyordu.

Fazla şanslıydın, onun gibi birine sahip olduğun için hayatında. Mutlu hissediyorsun ve aynen şöyle oluyor: "Hey! Ben buradayım!"

Üzgünsün ve aynen şöyle: "Hey! Ben buradayım!"

Senden asla uzakta değil, uzakta olsa bile değil. Sana bunu her türlü hissettirecek. Çünkü sen onun her şeyisin.

Seni yatak odanıza taşıdı ve bedenini beyaz çarşafın üstüne koyduktan sonra yüzüne ufak bir gülümseme oturtup alnına iyi geceler öpücüğünü kondurdu. "İyi geceler, hayatım."

---
şimdiye kadar en uzun herhalde bu oldu.

iyi okumalar!

imagine haikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin