-Onlarla zamanı durdurmak istemek.-
Oikawa Tooru:
Rüzgar, perdelerin uçuşmasını sağlarken derin bir nefes veriyorsun ve kollarında uyuyan adamın saçlarını okşamaya devam ediyorsun. Onun en sakin olduğu zamanlardan bir tanesi. Senin kucağında bir kedi gibi duruyor. İşte tam da bu zamanda asılı kalmak istersin.İwaizumi Hajime:
Beraber alışveriş yaparken çok eğlenceli olduğunu söylemem gerek. Durmadan bazı şeyler hakkında alay eder. Mesela üstüne kırmızı bir iç çamaşırı tutarak sana döndü. "Hey sence bana yakıştı mı?""Oh, bebeğim. Bunun içinde mükemmel gözükeceğinden eminim." Biraz garip bir asılı kalmak istenecek zaman ama tek isteğin onunla zaman geçirmeye devam etmek.
Tendou Satori:
Marketten bir araba çaldınız ve ikiniz de içine bindikten sonra bir tepeden inmeye başladınız. Arkanızdan marketin çalışanlarından bir tanesi koşuyordu ama siz tepeden aşağıya indiğiniz için daha hızlıydınız.Büyük bir ihtimalle karşınızda duran duvara çarpmadan önce zamanı durdurmak isterdiniz.
Ushijima Wakatoshi:
Ushijima, pek de tensel temasların adamı değil. Sarılmak veya el ele tutuşmak onun yapacağı şeyler arasında gözükmüyordu. Bunu hiçbir zaman kafana takmadın, yokluğunu da hissetmiyorsun.Arkadaşlarınla aranda olan bir laf kavgasından dolayı moralin fazla bozuk bir şekilde eve gelmişsin ve sessizce yatak odanıza ilerlemişsin. Yatakta uyuyan Ushijima'yı gördüğünde onun yanına kıvrılıyorsun ve nasıl olsa uyanık olmadığını düşündüğün için bir kolunu ona sarıyorsun.
Bir el, beline yerleştiğinde şaşırsan da, ona biraz daha sırnaşma imkanını kaybetmeden, bunu bozmuyorsun.
Kenma Kozume:
Beraber bir tatile çıkmışsınız. Her şey çok sakin ilerliyor. Üç yıldır ilişkinizin devam ettiğini ve ne kadar mutlu olduğunuzu söylememe gerek bile yok. Uzun zamandır evlenmek hakkında konuşmanız ise seni daha da umutlu bir duruma sürüklüyor.Bir akşam, akşam yemeğini otelde yemek yerine sana sürpriz yapacağını söylüyor ve senin elinden tutarak arabaya sürüklüyor. Nereye gittiğinizi bilmiyorsun ve Kenma da bu konu hakkında konuşmuyor. "Sana sürpriz olduğunu söylediğimi hatırlıyorum?"
Yolculuk bitene kadar kollarını göğsünde birleştiriyorsun ve Kenma'nın seni her bu halde gördüğünde tebessüm etmesine neden oluyorsun. Beyaz ve bahçesinde güller dolu olan bir evin yanında durduğunuzda ilk başta arabanın içinde gün batımını izleyeceğinizi düşündünüz çünkü evin tam karşısında bir deniz vardı.
Kenma, arabadan indi. Senin kapını açtığında aklın karışık bir şekilde iniyorsun. Tekrar senin elinden tutuyor. Arabanın arkasına doğru yürüyorsunuz ve o beyaz evin girişine geliyorsunuz. Evin girişi, tam da senin tarzına uygun bir şekilde süslenmiş ve kapının önünde şunlar yazıyor: "Benimle evlenir misin?"
Kuroo Tetsurou:
Bir çiçek dükkanında teyzene yardım amaçlı çalışıyordun. Her renkten, her kokudan ve her narinlikten çiçeklerle ilgilenirken yazın bitimine yakın dağınık saçlı bir çocuk dükkana giriyor."Acaba bir papatya alabilir miyim?" Her zaman onu ilk gördüğün anda kalmak isterdin.
Lev Haiba:
Uzun zamandır bir turnedeydi ve onu sadece telefondan veya bilgisayardan görmek sana yetmemeye başlıyordu. Yeniden ikinize ait olan yatakta uzanmak, televizyon izlemek, hatta bazen de saçma nedenlerden kavga etmek istiyorsun. Her kavganın ardından sarılarak uykuya dalmak favorindir çünkü.Hiçbir zaman ayrılmayacağınızı hatırlatır sana bu anlar.
Bokuto Koutarou:
Uzun sarmaşıkların arasında iki çocuk gibi koşuşturuyorsunuz. Sonunda duruyor ve sarmaşıkların üstünde yetişmiş çiçeklerden küçük olanları toplayıp örmeye başlıyor. En sonunda bittiğinde sana yaklaşıyor ve yavaşça başına yerleştiriyor o tacı.Akaashi Keiji:
Onunla her şeyi yapmak eğlencelidir ama en çok resim çizmeyi seviyorsun. Onun bir tuvale nasıl can verdiğini izlemek hoşuna gidiyor. Onu istediği gibi boyuyor, şekillendiriyor ve bu işte çok iyi.Yine onu izlediğin günlerden birindeyken onunla uğraşıyorsun ve en sonunda boyalarla kavga yapmaya başlıyorsunuz.
---
karakter kaldıysa bunun da devamı gelecektir şüphesiz ehe :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfiction"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"