-O bir hayalet-
Okulun iki tane olan kütüphanesinden ikincisi ve eski olanı seçmenin bir çok nedeni var. Birincisi, kesinlikle orası daha sessiz ve ikincisi, o kütüphane hakkında söylentiler var.
Ilk gidişinde kalbinin hızla çarpmasına engel olamıyordun. Bir masaya oturup kitaplarını çıkarttığında ise gözlerin sende olduğunu bilmiyorsun çünkü odanın içinde neredeyse her yerde olan bir çok hayaletin varlığından henüz emin değilsin.
Bu kütüphaneye hapsolmuş ruhlar, yeni birinin varlığına henüz alışık değil ve kendilerini ortaya atmaya da hevesli değiller. Buraya bir kereliğine geldiğini ve bir daha kasvetli bir havaya sahip olan bu kütüphaneye gelmeyeceğini düşündüler.
Yalnız sen, buraya her hafta gelmeye başladın ve bir çoğuyla dolaylı yoldan konuşmaya başladın. Başı boş kalmış ruhlar için fazla cana yakındılar ve ilk başta korkmuş olsan da sonradan anlayışına neden oldu bu özellikleri.
Devamlı buraya gelmen, hayaletlerin hepsini mutlu ederken aralarından bir tanesi senin gelişini daha çok bekliyordu. Miya Osamu.
Ruhunu kaybetmiş bu hayalet, hala duygularından soyutlanmamıştı. Hala hissediyordu, sevdiğini, seni sevdiğini. Kalbi olmasa da düşüncelerinden yoksun değildi. Sen kütüphaneye geldiğinden beri etrafına yaydığın auraya hayrandı.
Bazen bir kaç dakika daha fazla kalırdın. Yine o günlerden bir tanesinde ruhların salınma, özgür kalma günlerine denk geliyordu. Kütüphanede ikiniz kaldığınız zaman bunun farkında değildin ama hissediyorsun.
Siz, birbirinize bağlanmış iki ruhtunuz. Senin onu hissetmen, onun seni hissetmesi başka bir şekilde açıklanamaz asla.
Okuduğun ve fazla okunmaktan neredeyse aşınmış sayfalara sahip olan kitabını okumaya devam ederken bir anda yavaşça kollarının arasından çekiliyor kitap. Sararmaya başlayan sayfaların üstüne havada uçan bir fosforlu kalem geliyor ve okuduğun sayfanın üstünü çizmeye başlıyor.
En sevdiğin kitabın, en sevdiğin repliği renkler arasında kendilerini belli ederken gözlerini kısıyorsun ama kalem durmuyor ve sayfalar arasında kesik kesik harfleri işaretleniyor.
'Miya Osamu'
'Seni seviyorum.' Bu iki kelime en sevdiğin kitapta bile sana asla bu kadar anlamlı gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfiction"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"