°•°

658 45 7
                                    

-Bir Slytherin'e aşık olmak-
--HP AU--

Tsukkishima Kei:

→Binalarınız arasında gözle görülür bir rekabet vardı. Nasıl olsa o bir Slytherin ve sen de bir Gryffindor'sun.

→Ders aralarında kimsenin sizi görmemesi için sakin yerlere gidersiniz ve bu zamanlarda öpüşmek elinizden gelen tek şey.

→Evlendiğiniz zaman bile senin, ona aşk iksiri içirdiğin hakkında şüphesini dile getirirdi çünkü asla bir Gryffindora aşık olacağını düşünmemişti.

→Çoğu kez birbirinizi sinir edersiniz.

→Quiditch maçlarında kaybetmek gibi bir lüksünüz olamaz çünkü ikinizden birisi ölümüne onunla dalga geçecektir.

→Yasak saatte Karagöl'de yüzmek mi? LANET OLSUN! EVET!

→Sana aşık olduktan sonra evden kaçmak onun pek de zoruna gitmedi. Ailesini unutacak kadar seni seviyor. Belki abisi hariç...

Kageyama Tobio

→Tobio ve ailesinin kan statüsüne ve bina ayrımlarına karşı hiçbir önyargısı yoktu.

→Bu yüzden Hufflepuff'tan olan bir kızla ödevini ortaklaşa yapacak olması, diğer Slytherinlilerin aksine pek de sorun olmadı.

→Ödevini hakkıyla yaptı ve kendisinin en iyi puanı alacağından emin oldu. Ah, bir de senin en iyi puanı alacağından...

→Ama ödev bittikten sonra bile seninle konuşmayı kesmedi ve bunu asla saklamadı.

→Yaegılayan bakışlar mı? Bebeğim! Şaka yapıyor olmalısın! Kageyama tam bir koruma bu konuda.

→Gece geç saatlerde mutfağa gittiniz ve biraz atıştırmalık çaldınız- yani ödünç aldınız.

Ushijima Wakatoshi:

→Birbirinizden nefret ediyorsunuz- ediyordunuz, daha doğrusu.

→Onu görmeye bile dayanamıyorsun ve lanet olası bütün suç, ona ait!

→Her şey Slughorn'un dersinde başladı. Sadece çenesini tutması gerekiyordu ama en ufak bir hatanda Slytherin ve Ravenclaw'un ortak dersinde seni rencide etti.

→Açıkçası onun, biraz daha farklı birisi olduğunu düşünüyordun. Yani en azından saygılı olabileceğini ve Slytherinlere olan önyargını kırabileceğini düşünüyordun.

→Belki o dönem önyargın kesilmedi ama en sonunda onunla evlendin.

Kuroo Tetsuro:

→"Bina falan boş iş, okuyup ne olacaksınız?" mantıklı bu mahluk, asla ama asla bu durumu umursamaz.

→Sana uçan kağıtlar göndermeyi severdi.

→İlişkinizi saklamadı ve ailesi bunu öğrenince ortak salona bir çığırtkan gönderdi.

→Tam bir rezaletti.

→Yine de bu çığırtkan onu senden uzaklaştırmadı. Aksine bütün ortak salonun önünde seni öpmeyi seçti.

→Bu yüzden eğer olur da büyük mallıkların beynini işgal etmeye kalkıp da ondan ayrılmayı düşünürsen senin yerini almak isteyen bir çok kız ile beraber bu çocuğun seni ne kadar sevdiğini asla unutma.

---
SELAAAAM
bu bölümde olan karakterlerden bir tanesini seçin ve ben de onun HP evreniyle alakalı bütün bölümünü yazayım?

şahsen favorim belli, hadi öpüldünüz MUCUĞK

imagine haikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin