derhal bir şeyleri becermeyi öğrenmem gerek.
-Seksi bir hatunsundur ama anan baban Adanalıdır----
SİKTİR LAN BU DEĞİL
-Özet: Seksisin-
--Bu daha kabul edilebilir--
---Kiraz---
----Yazarken karar veririm kiminle olacağına----şimdiden çok kötü gidiyor
ayh Allah'ım sen bana bu bölümü bitirmeyi nasip et, amin.GİRİŞ DENEMESİ ÜÇ
-O, senin gizli hayranın.-
--Kiraz--
---Hâlâ kim ile ilgili olacağını bilmiyorum---şu sanatı da yazılarımda kullana kullana bıktığınızı hissediyorum.
çok fazla entel Feridun izlemişsindir:Bir sanata bakarken onun hissettiklerini ben, ona bakarken hissediyordum. Hiç kimsenin, benim onu ne kadar sevdiğim hakkında, bir fikri yok ve asla da olamaz. Tabii eğer benim sevdiği gibi birisini sevmiyorsa... Ama bana sorarsanız kimse kimseyi benim, onu sevdiğim gibi sevmiyor.
Y/N L/N, onu her gördüğümde sanata tekrardan ve tekrardan aşık olduğum kız. Onu her gördüğümde bir kez daha bana Dünya'nın yaşanılabilir bir yer olduğunu hatırlatan kişi.
O bir ressam, o bir mühendis, o bir mimar, o bir doktor, o bir... Bana sorarsanız o, herkes olabilir ama hiç kimse o olamaz. Y/N L/N her yerde ama bir o kadar da herkesten farklı birisi.
Onunla tanışma hikayemiz, bana göre bir destan. Kimsenin bilmediği ama herkesin bilmek isteyeceği kadar narin ve olağanüstü.
berbat yazıyorum
neyse araya girdikten sonra devam edebilirim.Onunla tanıştığımı gece son nefesimi veriyormuş gibi hissettim. Bedenimde şimdi olsa asla çekemeyeceğim ağrılar vardı ve ben, nerede olduğunu bile bilmediğim bir sokağın kaldırımda acıyı dindirmek için bükülerek yatıyordum.
Ayağa kalkmayı diliyor ama aynı zamanda Tanrı'ya bu dayanılmaz acıyı dindirip beni öldürmesi için dua ediyordum. O anda aciz göründüğümden o kadar emindim ki defalarca ölmeyi dilemeye devam ettim.
ben duanın yanlış yerde, yanlış şekilde ve yanlış olarak dilenişini severim-
Y/N L/N, hani şu şelaleri durduracak güzellikte olan sevdiğim, işte ben bu kadar acizken bir anda sokağın başında kendisini gösterdi. İşte o an benim için bir polis oldu, beni tutuklayacağını ve kendi hapishanesine götüreceğini düşündüm.
Bir nevi haklıydım. Beni kendi ruhuna tutukladı ve ruhunu bana cennetten bir hapishane yaptı. Sonra da benim doktorum oldu, fiziksel ve duygusal bütün yaralarımı iyileştirdi.
Y/N L/N, resimlere aşıktı ama ben, heykelleri severdim. İşte bu yüzden hep Y/N L/N'in can bulmuş bir heykel olduğuna inanmaya devam ettim.
Gülüşü tamamen kusursuz işlenmişti; bedeninin kıvrımları yaratıcısı tarafından özenle çizilmişti; mimikleri nerede, nasıl, ne zaman olacağını çok iyi biliyordu. Onu bir çok şekilde anlatabilirim çünkü dediğim gibi bana sorarsanız o herkes olabilir ama hiç kimse onun gibi olamaz.
Ona gittikçe aşık olmaya devam ediyordum. Zaman geçiyordu ve ben onun her mevsimde değişen cazibesinin farkına varıyordum. Mevsim yine kış olduğunda onu ilk gördüğümde Tanrı'ya yalvardığım bütün isteklerimden ilk kez pişman oldum. Ha sonra olmaya devam ettim mi? Bir çok kez.
Çünkü o, bana bütün umutsuzluğum üstümdeyken geldi ve bakılmaya mecbur birisi olmam onu durduramadı. Beni aldı ve kendi evine götürdü.
artık bu bölümün karakterinin kim olduğuna karar vermem gerek.
Ve Y/N L/N, çok özür dilerim. O gün Tanrı'ya binlerce kez ölmek için dua etmemeliydim. Keşke o gün ayağa kalkacak gücü kendimde bulsaydım... Ama biliyor musun? Mutluyum. Çünkü eğer ayağa kalksaydım sen, bana kalkmam için yardım etmeyecektin.
'°'
Y/N L/N, sevdiğinin ölüm haberini aldığı zaman, bir sergideydi ve bir heykel için bakınıyordu. Telefonu çalmadan hemen önce Daichi'nin bayıldığı heykeli gözleriyle bir kez daha aradı. Buradan ona götürecek en ufak bir fotoğraf olmadan ayrılmayacaktı.
Telefonu çaldı, açtı, dinledi ve kapattı. Bir şey diyemedi. Arkadaşının endişeli bir şekilde hattın diğer tarafında olması onu ilgilendirmedi. Şu anda bütün ilgisi serginin kenarındaki heykelde ve ölen sevdiğinde.
Bir fotoğraf çekti, onu çıkarttırdı ve sevgilisinin mezarının başına koydu. Üstüne bir fotoğraf koydu.
GİRİŞ DENEMESİ DÖRT
-Dikkat fazla duygusallık içerir-
--Yine içime sinmeyen çalışmalardan sadece bir tanesidir--
---Kiraz---
----Sawamura Daichi----
-----Zaten bölümün yarışı giriş, diğer yarısı açıklama, bir cümlesi falan da bölüm oldu-----
------neyse selametle------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Hayran Kurgu"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"