-Sana şarkı söylerler.-
Sugawara Koushi:
Onun sana berrak sesiyle şarkı söylediğini sadece düşünmek bile bütün sinirlerini silebilir.Ki zaten şu anda yatağınızda uzanıp saçlarını okşarken aynen onu yapıyor. Şarkının, daha doğrusu onun rahatlatıcı sesinin, tınısı kulağına dolarken yavaşça uyuşmaya başlıyor bütün bedenin.
Yamaguchi Tadashi:
Bununla geçirdiğin konser de en az Sugawara'nın ki kadar etkileyici olurdu.Elma ağacının altında otururken güzel kokular eşliğinde bir anda mırıldanıyor. Hiçbir şey söylemeden onu dinliyorsun. İnce sesini o kadar güzel kullanıyor ki seni hızlıca etkisine alıyor.
Gözünün önünde sallandırılan bir saat olmadan hipnoz olmuş gibisin.
Akaashi Keiji:
Ondan böyle bir şeyi daha önce duymadın ve gerçekten onun sesini ilk duyduğunda büyülendin.Erkeksi sesi, şarkının narinliğini hiçbir şekilde bozmuyor.
Karanlık bir zamandasınız, gerçekten karanlık. Balkonun cam kapısının önünde durup dışarıya nemli gözlerinle bakarken evin içinden şarkı mırıldanan Akaashi'nin sesi geliyor ve gittikçe yaklaşıyor.
Şaşkınlıkla arkana döndüğünde gülümseyerek sana sarılıyor.
Hinata Shoyo:
Gözlerinden akan yaşlara hiçbir şekilde engel olmaya çalışmayarak kızıl saçlı çocuğa daha fazla sarılıp yaklaşıyorsun.Elleri çekingen bir tavırla saçlarından geçiyor ve belinde yerleşiyor.
Pek hatırda kalmayan ve çok eskiden duyduğun bir şarkıyı mırıldandığı zaman yüzünde dejavunun verdiği gülümseme oluşuyor.
Nishinoya Yuu:
Onunla sokak aralarında koşarak geziyordunuz.Yere düştüğün zaman ilk başta beraber kahkahalarla güldünüz. Bugün, keyfinizi hiçbir şey bozamazdı. Sabahtan beri çok güzel zaman geçiriyordunuz ve bunu ufak sıyrıklar geçiremeyecek.
Ağzından bir şarkı çıktığında onun ne kadar mutlu olduğunu anlıyorsun.
---
merhaba!
ilk olarak sizin için kurşun yer, kurşun sıkarım. haberiniz olsun.ikinci olarak kitap yazmayı bıraksam da ufak bir sürpriz yapmak istedim. tabii hala okuyan var mı bilmem ama.
bir de geçen kitapta yazarları mutlu etmek için etiketleminizi istemiştim, kimse etiketlememiş. kalbim kırıldı ;(
neyse şimdi asıl konuya geleceğim.
bazılarına söyledim de bazıları yeni öğrenecek herhalde.Wattpad'i bırakıyorum.
bu sene sınava gireceğim ve bir süreliğine daha sıkı çalışmam gerek. kısa süreliğine ayrıldığım bu zaman aralığında umarım en sevdiğim evladım gambit hak ettiği değeri görür NWNSNNAJADgerçekten kendinize çok iyi bakın, eğer bir sorununuz olursa hiç çekinmeden cevap vermeyeceğimi bilseniz bile bana yazabilirsiniz.
ve hiçbir zaman da birisine hak ettiği şeyi söylemekten çekinmeyin.
ben yine bu bölüme bazı güzel yazarları etiketleyeceğim, umarım ciddiye alıp da bakarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfiction"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"